מתי הפכו המילים "נאצי" ו"שואה" למטבעות-לשון שגורים בכל ויכוח?
מאקו נהנה מתנועת הצופים של "האח הגדול", בעוד נענע10 צירף לשורותיו את אתר התרגום מורפיקס ■ הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם בכ-19% לעומת דצמבר - אך וואלה עדיין מוביל בהפרש גדול ■ xnet מבית "ידיעות אחרונות" זינק 21.5%
וואלה במקום הרביעי עם 60.2% - מעל ynet ■ אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגלישה מהטלפונים הסלולריים
שוק התקשורת הולך ומתחלק בין קשת ו"ידיעות אחרונות" באופן שעלול להיות מסוכן
לאחר דיווחים על ויכוח בין הרמטכ"ל לבין לשכת ראש הממשלה אודות זהות מפקד חיל האוויר הבא, הוחלט היום בצה"ל על מינויו של אלוף אמיר אשל לתפקיד ■ אשל משמש כיום ראש אגף התכנון בצה"ל
לראשונה, צופים שמעוניינים להצביע לדיירים בבית "האח הגדול" יוכלו לעשות זאת גם באמצעות אפליקציה סלולרית ■ קשת מגבילה את מספר הפעמים שניתן להצביע
זאת לצד ביקורות מוזיקה ■ בחודש שעבר נודע כי מגזין "טיים אווט" מפסיק את ההתקשרות עם אוחובסקי, שהיה במשך 7 שנים מכותבי הטורים הוותיקים במגזין
פעילות ערה נרשמה גם בדף הפייסבוק של התוכנית, עם למעלה מ-360 אלף צפיות בתמונות ביממה הראשונה להשקת העונה ו-4.5 מיליון צפיות לתכני דף הפייסבוק
אני מקווה שהרייטינג של "האח הגדול" יהיה רק "סביר" ויוציא את האוויר מהבלון של קשת
הנתון עולה מהצעת מחיר שהעבירה חברת ההפקה לחברות מסחריות ■ הרשות השנייה: "חל איסור על גביית תשלום מהמשתתפים" ■ קשת: "המקרה ייבדק"
עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית
התוכנית, יוזמה משותפת לקשת וטדי הפקות ובשיתוף משרד החינוך, מתבססת על תחרות ה-spelling bee בארה"ב המתמקדת באיות של מילים מורכבות
"השנה הקרובה הולכת להיות דרמטית בשוק האופנה אונליין בישראל" - כך מתארת ליבי כץ בר, שותפה באתר האופנה "סטייל ריבר", את התחזית שלה לגבי השוק המקומי
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - אתר mako עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
בנענע10 נרשמו 480 אלף צפיות ■ במאקו נרשמו 1.1 מיליון צפיות, כשהשיא הגיע עם נחיתת מסוק צה"ל בבסיס תל נוף ■ בערוץ 1 מדווחים על מספר כפול של גולשים באתר לעומת יום רגיל
אורי רוזןאפליקציותארטימדיההאח הגדוליובל נתןלי-אור אברבךמינוי בכיריםעידו אשדעידן אלרוםקשת 12