עוד רבעון של צמיחה לאינטרקיור: הכנסות של 95 מיליון שקל

ההכנסות הוכפלו לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה וצמחו ב-9% לעומת הרבעון הקודם • מניית החברה עדיין לא הגיעה בחזרה לערכה בפברואר 2019, שיא הבאזז סביב תחום הקנאביס

יו''ר אינטרקיור אהוד ברק / צילום: איל יצהר
יו''ר אינטרקיור אהוד ברק / צילום: איל יצהר

חברת הקנאביס אינטרקיור , המנוהלת על ידי המנכ"ל אלכס רבינוביץ' והיו"ר אהוד ברק, ממשיכה לצמוח להגדיל את הפער לעומת יתר חברות הקנאביס הפועלות בשוק הישראלי. הגישה של החברה אשר שמה דגש על מוצרי יבוא ופרימיום, החזקת נתח משמעותי משוק בתי המרקחת המתמחים בקנאביס בישראל, אבל ויתור על הבעלות על מפעל יצור משלה, כרגע נראית כמנצחת. אינטרקיור  מסרה כי היא צופה המשך צמיחה בהכנסות ברבעון השלישי וב-2022 כולה.

הכנסות החברה עמדו על 95 מיליון שקל - כפול מאשר ב-2021, וגידול של 9% לעומת הרבעון הראשון של 2022. הכנסות אלה משקפות קצב הכנסות שנתי של 380 מיליון שקל.

השנה החלה אינטרקיור לפעול בשוק הגרמני, והיא הקימה סניף דגל ראשון של בית המרקחת לקנאביס קוקיז, במהלך הרבעון. במהלך הרבעונים הקרובים, ניתן יהיה לראות האם החברה מצליחה לשחזר את הצלחתה מחוץ לשוק הישראלי, והאם היא מסוגלת לפעול גם בחו"ל ברווחיות גבוהה כמו בישראל - ואולי אפילו גבוהה יותר. ברבעון הראשון של 2022 רשמה החברה רווח של 6 מיליון דולר, לעומת 2 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2021.

על רקע התוצאות הללו עלתה מניית אינטרקיור אתמול ב-8.6%. החברה נסחרת לפי שווי של כ-998 מיליון שקל בתל אביב, ובמקביל נסחרת גם בנאסד"ק ובבורסה של קנדה.

מניית אינטרקיור השלימה בשנה האחרונה עליה של 10% (כאשר לאורך השנה ידעה עליות וירידות חדות). מנייתה עדיין לא הגיעה בחזרה לערכה בפברואר 2019, שיא הבאזז סביב תחום הקנאביס והתקופה שבה נרכשו בבוקסה מניות על ידי יעל פיגל, אשתו של בעל השליטה גארי פיגל. כדי לחזור למחירים האלה היא תצטרך להכפיל את ערכה. אולם, באותה התקופה תחום הקנאביס היה רק חלום, ובשלוש השנים שעברו אינטרקיור הגשימה אותו, תוך התמודדות יצירתית עם רגולציה מאתגרת, והפכה לעסק אמיתי, צומח ורווחי.