ענקית המזון המהיר מקדונלדס בודקת אפשרות לשיתוף פעולה עם יצרנית תחליפי הבשר, ביונד מיט, ותספק המבורגר שלא עשוי מבשר. ההמבורגר, שנקרא P.L.T. או Plant, lettuce and tomato (צמח, חסה, עגבניה), יופיע בתפריטים של הרשת בדרום אונטריו למשך שלושה חודשים החל מה-30 בספטמבר, ומחירו יהיה 6.49 דולר קנדי.
המשקיעים במנייתה של יצרנית תחליפי הבשר אוהבים את ההודעה, כאשר זו מזנקת בכ-10% במסחר בוול סטריט. עם זאת, מדובר בהתאוששות מינורית יחסית להתרסקות שרשמה המניה בגובה של 45% מאז השיא שמקבע ביולי האחרון.
"המבחן הזה יעזור לנו ללמוד לגבי ההשלכות האמיתיות של הגשת PLT, כולל הביקוש לו מצד הלקוחות וההשפעה על תפעול המסעדות", אמרה אן וולגרן, סגנית נשיא לאסטרטגיית תפריטים גלובלית במקדונלד'ס
בכך מצטרפת מקדונלד'ס, רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם, למותגים כמו טים הורטונס, KFC, ו-Dunkin שהחלו לשלב בתפריטים שלהם מוצרים שהם תחליפי בשר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.