דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו

בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

האם דרורי-שלומי, משרד הפרסום הוותיק של חברת סנו, מאבד אחיזה בתקציב? ל"גלובס" נודע, כי סנו עורכת מכרז על תקציב מותג סבון הכלים "סנו-סאן", שאמור להיות בחזית אחד הקרבות האסטרטגיים של החברה, וזאת במטרה לבחור מי ממשרדי הפרסום של החברה יוביל את ההשקה המחודשת.

אמנם תקציב הפרסום של "סנו-סאן, מנוהל בדרורי-שלומי, אך משרדי הפרסום האחרים של סנו - גליקמן-נטלר-סמסונוב וברוקנר-נטע-יער - הציגו מצגות על המותג כבר לפני שבועיים.

קטגוריית נוזל הכלים סומנה בסנו כאחת הקטגוריות האסטרטגיות לשנים הבאות. השוק נשלט בעבר לחלוטין על-ידי המותג פלמוליב. לאחר שפרוקטר&גמבל ייבאו לישראל את המותג Fairy והשתלטו עליו, הפכה הקטגוריה לעתירת פרסום, אך למרות זאת סנו שיחקה בה באופן מינורי בלבד, הן מבחינת נתחי שוק והן מבחינת השקעות בפרסום.

עתה, כאמור, התקבלה החלטה לנסות להפוך לשחקן משמעותי יותר בקטגוריה, ולצורך זה שוקדים בחברה על פיתוח פורמולה חדשה שתאפשר גם תחרות ברמת המוצר.

בתקציב הפרסום של המותג "סנו-סאן" מטפל כאמור דרורי-שלומי - השחקן הוותיק ביותר במערך הפרסום של החברה, שטיפל בעבר במלוא התקציב באופן בלעדי. כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה איבד המשרד נתח נוסף בתקציב, כשהמותג "סנו סושי" הועבר לטיפולו של ברוקנר-נטע-יער.

עם זאת, בשוק מעריכים כי למרות ההיחלשות של דרורי-שלומי בתקציב, הוא לא יאבד אותו לחלוטין ויישאר חלק ממערך הפרסום של החברה גם בעתיד - אם כי באופן מוחלש.

מערך הפרסום של סנו מורכב בשנים האחרונות מ-3 משרדים: דרורי-שלומי, גליקמן-נטלר-סמסונוב וברוקנר-נטע-יער. דריסת רגל של משרד נוסף נוצרה כשסנו הקימה את חברת-הבת קוסומופארם, שפעלה כישות עצמאית והתקשרה עם משרד פרסום נפרד - אז יורו תל-אביב.

גליקמן וברוקנר הם השחקנים החדשים יחסית בקבוצה. לפני כשנתיים, על רקע ההיחלשות של יורו ישראל, הוחלט בסנו להעביר את תקציבי הפרסום שניהל המשרד למשרדים אחרים.

מדרורי-שלומי נמסר בתגובה: "היחסים בינינו לבין סנו מצוינים, ונמשיך להיות המשרד הראשי עוד שנים רבות. אין סיבה שלא נתחרה גם השנה על תקציבי הטואלטיקה והקוסמטיקה של הקבוצה".