ראובני-פרידן לא יתמודדו על תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות - כך נודע ל"גלובס". משרד הפרסום הודיע על כך לקופת-החולים, שפנתה בשבועות האחרונים לשבעת משרדי הפרסום הגדולים בהצעה להשתתף במכרז על התקציב.
נראה כי גם משרד הפרסום מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על התקציב, אם כי טרם התקבלה החלטה סופית על כך במשרד.
ראובני פרידן ומקאן-אריקסון הם חלק ממערך הפרסום של שירותי בריאות כללית, שגם תקציב הפרסום שלה נמצא בימים אלה במכרז. עוד מתמודדים על התקציב בשלב זה משרדי הפרסום זרמון-גולדמן ובאומן-בר-ריבנאי. באומן הוא משרד הפרסום שטיפל בשנים האחרונות בתקציב מכבי.
שתי הקופות יצאו למכרז כמעט בו-זמנית. הראשונה היתה שירותי בריאות כללית, שפנתה לעשרת המשרדים הגדולים והזמינה אותם להשתתף במכרז. עם זאת, 4 המשרדים המועמדים הם גם היחידים שהגישו הצעות.
משרדי פרסום אחרים אינם יכולים לטפל בתקציב כיוון שהם מנוגדי אינטרסים: יהושע TBWA, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי בחרו להתמודד על תקציב מכבי. שלמור-אבנון-עמיחי, שנטו בתחילה להתמודד על תקציב שירותי בריאות כללית, בחרו בסופו של דבר שלא לעשות זאת, וייתכן כי אף יימנעו מלהתמודד על תקציב מכבי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.