קוסמופארם

כתבות אחרונות

 

ריקול בחברת קרליין: דאודורנט רולאון גורם לגירוי ואדמומיות

חברת קוסמופארם הודיעה על ריקול למוצר דיאודורנט נושם לבנות רולאון של המותג קרליין, מספר אצווה 171012297 • לפי הודעת משרד הבריאות, הריקול נעשה בעקבות תלונות שהתקבלו בחברה על תופעות לוואי באזור השימוש

מיכל רז-חיימוביץ' 09/04/2018

ריקול לשטיפת פה אורביטול לילדים עקב טעם לא אופייני למוצר

חברת קוסמופארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצרים שלא לעשות בהם שימוש ולהחזירם לנקודות המכירה

שני מוזס 19/06/2017

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29/03/2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18/01/2011

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: "ישראל עדיין מתייבשת"

Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים

יניב פוהורילס 11/07/2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23/11/2009

סנו חתמה את הרבעון עם גידול של 68% ברווח הנקי ל-23.8 מיליון שקל

אלכס לנדסברג: "מכירת מניות שניב שחררה אותנו מבזבוז זמן משווע על עסק שלא האמנו בו"

אילנית חיות 04/06/2009