הכפיל את השווי ב-6 חודשים ומגייס עוד עובדים: הסטארט-אפ Oasis Security גייס 35 מיליון דולר

אואזיס סקיוריטי פיתח פלטפורמת הגנה בסייבר לזהויות לא אנושיות בארגונים •  עד כה גייס אואזיס סכום כולל של כ-75 מיליון דולר

מימין: דני בריקמן, מנכ''ל החברה, ועמית צימרמן, סמנכ''ל המוצר / צילום: Ben Itzhaki – Photography
מימין: דני בריקמן, מנכ''ל החברה, ועמית צימרמן, סמנכ''ל המוצר / צילום: Ben Itzhaki – Photography

הסטארט-אפ הישראלי אואזיס סקיוריטי (Oasis Security), שפיתח פלטפורמת הגנה בסייבר לזהויות לא אנושיות בארגונים, הכריז היום (ד') על השלמת גיוס של 35 מיליון דולר כחלק מהרחבת סבב A, חודשים בלבד מאז שהושקה החברה. המשקיעים שהובילו את סבב ההרחבה הם הקרנות Sequoia Capital, Cyberstarts ו- Accel. עד כה גייס אואזיס סכום כולל של כ-75 מיליון דולר, משמע במסגרת סבב ההרחבה הוכפל השווי המקורי של החברה. ברקע הגיוס החברה מודיעה על תוכניות לגיוס עשרות עובדים נוספים בישראל ובארצות הברית.

בלעדי | אלפי רחפנים מתוצרת סין בדרך לצה"ל. אלו החששות
ענקית הרחפנים הסינית מטילה אימה על וושינגטון, אז למה בצה"ל לא מתרגשים

אואזיס, הוקמה בשנת 2022 על ידי דני בריקמן, מנכ"ל החברה ועמית צימרמן, סמנכ"ל המוצר, שהחליטו לטפל בבעיית זהויות הלא-אנושיות בתוך הארגונים, כמו חשבונות מערכת ומפתחות. בצל העובדה שיש גידול משמעותי בזהויות אלו בחברה, תוקפים יכולים לנצל את החלל שנוצר לביצוע תקיפות הרסניות.

הפלטפורמה של אואזיס, מסייעת בניהול הזהויות האלו - ממפה אותן, מסווגת את הגישה, מזהה חולשות פוטנציאליות ומתעדפת את הטיפול בהן באמצעות מודל הערכת סיכונים.

דני בריקמן, מייסד-שותף ומנכ"ל אואזיס סקיוריטי מסר בהודעת הגיוס: "אנחנו עדים למשבר אבטחת זהויות חסר תקדים שבו זהויות לא-אנושיות נמצאות במרכז, עם השלכות עסקיות חמורות עבור ארגונים רבים. צוותי אבטחה וזהויות נותרים לבד בטריטוריה לא מוכרת, מכיוון שלכלים אחרים חסרה היכולת לספק ראות מלאה ושליטה של NHIs  על פני הענן ההיברידי".

בהודעת הגיוס, צוטטו ממצאים מדוח חדש של המחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית שממחיש עד כמה כשלים בניהול הזהויות הלא-אנושיות בחברה הובילו לפריצה ממוקדת של האקרים לחשבונות של בכירים במשרד המסחר האמריקאי.

החברה כיום מעסיקה כ-60 עובדים בישראל ובמספר מוקדם בארצות הברית, ומעניקה את שירותיה למספר תאגידים גלובליים הפועלים במשק.

"אחד מאתגרי האבטחה המשמעותיים ביותר"

בוגומיל בלקנסקי, שותף ב-Sequoia Capital מסר: "אואזיס בנו תוך זמן קצר את הפלטפורמה המובילה בתעשייה לניהול הזהויות הלא-אנושיות, שזוכה להיענות אדירה מצד הלקוחות".

אנדריי ברסובינו, שותף ב-Accel Partners מסר: "דני ועמית זיהו בשלב מוקדם את אחד מאתגרי האבטחה המשמעותיים ביותר שמעסיקים את מנהלי אבטחת המידע בעידן ה-AI והאוטומציה".

ליאור סימון, שותפה בקרן Cyberstarts אמרה: "בחודשים האחרונים, אואזיס חוותה גידול מהיר בהיקף הלקוחות, הכוללים כיום שורת חברות Fortune 500 , בזכות פתרון פשוט שמספק ערך מיידי".