מרפאת הטיפולים האסתטיים של ד"ר צחי וידר תימכר ב-6.5 מיליון שקל

במסגרת הליך חדלות פירעון במהלכו הוקפאו ההליכים נגד מרפאת הטיפולים האסתטיים של ד"ר צחי וידר, ביהמ"ש אישר את מכירת המרפאה לקבוצת משקיעים בראשות אלי יופית, דוד לדוביץ והאלוף במיל' יצחק ג'רי גרשון • ההסדר יפרע 80% מהחוב לנושים המובטחים בנק לאומי ובנק הפועלים

 

 

מימין: דוד לדוביץ, צחי וידר ואלי יופית / צילום: יח''צ
מימין: דוד לדוביץ, צחי וידר ואלי יופית / צילום: יח''צ

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום (ה') למכור את מרפאת הטיפולים האסתטיים ויו קליניק של ד"ר צחי וידר לקבוצת משקיעים בראשות אלי יופית, דוד לדוביץ והאלוף במיל' יצחק ג'רי גרשון, בסכום של 6.5 מיליון שקל. ד"ר וידר ישלם 2 מיליון שקל ויקבל הפטר מערבויות לחברה, בנוסף ל-250 אלף שקל ששילם לצורך הפעלת החברה. המכירה אושרה במסגרת הליך חדלות פירעון במהלכו הוקפאו ההליכים נגד החברה.

בגלל חשש מממזרות: ההורה היחיד לא יוכר על-ידי המדינה 
הרשויות המקומיות הפכו כר פורה לאי סדרים. חוקרים מציעים פתרונות 

סכום הרכישה ישולם באופן הבא: 1.25 מיליון שקל ישולמו במזומן, ו-5.49 מיליון שקל ישולמו ב-60 תשלומים חודשיים של כ-91 אלף שקל. ההסדר יפרע 80% מהחוב לנושים המובטחים בנק לאומי ובנק הפועלים. כמו כן, ההסדר יפרע 60% מהחוב לנושים עם ערבות אישית. בנוסף יפרע ההסדר 15% מהחוב לנושים הכלליים.

בנובמבר 2023 פנתה הקליניקה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים, לאחר שצברה חובות של 15 מיליון שקל. החברה ציינה כי עברה מרווח להפסד עוד לפני המלחמה, אך בעקבות המלחמה ירד מחזור המכירות של החברה מסכום של כ־90 אלף שקל ליום ל-40 אלף שקל ליום - צניחה דרסטית של כ־55%.

ויו קליניק, שנוסדה לפני 22 שנים, היא מפעל חייו של ד"ר וידר, כירורג המשמש כמנהל החברה. בחברה מועסקים כיום 30 עובדים.

מנהל ההסדר הוא עו"ד ד"ר איל בן זקן, ואת החברה מייצגים עורכי הדין רז מנגל ואוריין רום.

29618-11-23