חברת הסייבר של אסף רפפורט: "הגענו לקצב מכירות של 350 מיליון דולר"

Wiz הודיעה כי הגיעה בתום שנת 2023 להיקף מכירות בגובה 350 מיליון דולר, וכן הכריזה על היעד הבא שלה: "מיליארד דולר במכירות, עם הפנים לקראת הנפקה" • החברה גייסה עד היום סכום כולל של 900 מיליון דולר, לפי שווי של 10 מיליארד דולר

אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן
אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן

Wiz מודיעה היום (ב') כי הגיעה, זאת בתום שנת 2023, להיקף מכירות בגובה 350 מיליון דולר, עם נתח שוק של 40% מחברות Fortune100. עוד במסגרת הודעת החברה, הכריזה וויז כי היעד שלה הוא להגיע למכירות בשווי כולל של מיליארד דולר ולגייס כ-400 עובדים חדשים.

ראיון | היזם שעורר סערה: "מי שטוען שאני כושל שיסתכל בחשבון הבנק שלי"
בצל המלחמה: חברת הסייבר הישראלית שגייסה 40 מיליון דולר

אסף רפפורט, מנכ"ל החברה, מסר כי "בשנה הקרובה, אנחנו מתכננים לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולהמשיך לפעול למען המטרה הבאה שלנו - מיליארד דולר במכירות, עם הפנים לקראת הנפקה".

עוד הודיעה החברה כי היא ממנה את דאלי ראג'ק לתפקיד נשיא החברה וסמנכ"ל התפעול הראשי. טרם הצטרפותו ל־Wiz, שימש ראג'ק כנשיא וסמנכ"ל התפעול של חברת אבטחת המידע האמריקאית זיסקלייר.

גם לכך התייחס רפפורט ומסר כי "במשך השנים, דאלי הוביל צמיחה אדירה בכמה מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם, ואנחנו בטוחים שהוא ימלא חלק מכריע במסע הצמיחה שלנו, בדרך להוביל את שוק אבטחת הענן העולמי".

מנכ''ל Wiz אסף רפפורט, יחד עם סמנכ''ל התפעול החדש דאלי ראג'ק / צילום: אוהד קב
 מנכ''ל Wiz אסף רפפורט, יחד עם סמנכ''ל התפעול החדש דאלי ראג'ק / צילום: אוהד קב

גם שרדול שאה, שותף בקרן Index Ventures, המשקיעה בחברה, וחבר דירקטוריון בה, התייחס להצטרפותו של ראג'ק לוויז ואמר כי "הניסיון שלו ימלא תפקיד משמעותי במסע הצמיחה של Wiz, בדרך להפוך לחברת אבטחת הענן המובילה בעולם".

Wiz הוקמה בשנת 2020 ע"י אסף רפפורט, ינון קוסטיקה, עמי לוטבק ורועי רזניק. עד היום, גייסה החברה סכום כולל של 900 מיליון דולר, זאת לפי שווי של 10 מיליארד דולר, כך לפי הודעתה. החברה מעסיקה כ-900 עובדים הפזורים בארה"ב, בישראל, באירופה ובאסיה וכאמור בכוונתה לגייס השנה כ-400 עובדים נוספים, גם בישראל.

הטכנולוגיה של Wiz מאפשרת לצוותי אבטחה ופיתוח לזהות, לתעדף ולמנוע סיכונים בענן. הטכנולוגיה סורקת את סביבת הענן על־ידי התממשקות ב־API, וכך מתבצע ניתוח עומק של המשאבים בענן, כולל מבנה הרשת, כמו גם הרשאות גישה וטעויות קונפיגורציה שעלולות להוות פתח לתוקפים. בנוסף, הפלטפורמה סורקת את שכבת האפליקציה והתוכנה ומזהה חולשות ונוזקות. הפלטפורמה של החברה בעצם משלבת את כל הממצאים לתמונה אחת ברורה של הסיכונים המהותיים ביותר בענן, על־ידי חישוב של מאות סיכונים שונים וההקשרים ביניהם.