בצל המלחמה: חברת הסייבר הישראלית שגייסה 40 מיליון דולר

חברת אואזיס סקיוריטי, אשר פיתחה פלטפורמת הגנת סייבר לאבטחת זהויות לא אנושיות בארגונים, הודיעה על גיוס של 40 מיליון דולר • דני בריקמן, מנכ"ל החברה: "השימוש בזהויות לא אנושיות הפך לחוליה החלשה ביותר באבטחת מערכות בארגונים"

מימין: דני בריקמן, מנכ''ל החברה, ועמית צימרמן, סמנכ''ל המוצר / צילום: Ben Itzhaki – Photography
מימין: דני בריקמן, מנכ''ל החברה, ועמית צימרמן, סמנכ''ל המוצר / צילום: Ben Itzhaki – Photography

חברת הסייבר הישראלית אואזיס סקיוריטי (Oasis Security), הודיעה על גיוס של 40 מיליון דולר, מתוכם כ־35 מיליון דולר בסבב A. החברה עוסקת בהגנת זהויות ופיתחה פלטפורמת הגנת סייבר למיפוי, לניהול ולאבטחת זהויות לא אנושיות בארגונים. זהויות לא אנושיות כוללות, בין היתר, Tokens ,Service Account, מפתחות API וחשבונות RPA.

חברת הסייבר הישראלית שהשלימה גיוס ענק של 116 מיליון דולר
חוזר לסייבר: הג'וב החדש של נפתלי בנט
אחרי 20 שנה: השותפות הצמודה של הסייבר הישראלי מסתיימת בטונים צורמים

את סבב הגיוס של אואזיס הובילה סקויה קפיטל, בו השתתפו הקרנות Cyberstarts, Accel Partners ו-Maple Capital, לצד משקיעים פרטיים כמו גיא פודג'רני, מייסד Snyk, ומייקל פיי, מייסד ומנכ"ל Island. 

אואזיס הוקמה בשנת 2022 על־ידי דני בריקמן, המכהן כמנכ"ל החברה, ועל־ידי עמית צימרמן, שמכהן כסמנכ"ל המוצר. השניים הכירו במהלך שירותם הצבאי, ביחידת המודיעין 81. טרם הקמת החברה, שיתפו השניים פעולה במספר פרויקטים, שחלקם אף זכו בפרס ביטחון ישראל. בעברו, עבד עמית בחטיבת האבטחה של מיקרוסופט בישראל, ומילא תפקידי ניהול בתחומי המוצר והפיתוח. כיום, מעסיקה אואזיס כ-45 עובדים בישראל ובמספר מוקדים בארה"ב, כאשר גם היא מעניקה שירותים לתאגידים גלובליים. 

"תחום הזהויות השתנה מקצה לקצה"

המוצר שפיתחו באואזיס מספק פלטפורמה שמטרתה למפות את הזהויות הלא אנושיות בארגון, כמו גם לסווג את הגישה שיש לכל אחת מהן. במקביל, הפלטפורמה מזהה חולשות פוטנציאליות ומתעדפת את הטיפול בהן באמצעות מודל הערכת סיכונים. בחברה מסבירים כי הפתרון הטכנולוגי שפיתחו מקצר משמעותית את משך הזמן בין זיהוי החולשה ופתירתה, ובמקביל מציע דרכים לתיקון הפרצות והמלצות לייעול הניהול שלהן. לדברי החברה, המוצר פועל באופן אוטומטי והוא קל להטמעה על גבי כל תשתית.

"בשנים האחרונות, תחום הזהויות השתנה מקצה לקצה", הסביר דני בריקמן, מנכ"ל החברה, "לנוכח עומסי העובדה והשינויים בתשתיות, השימוש ב-Non-human identities זינק באופן אקספוננציאלי והפך לחוליה החלשה ביותר באבטחת מערכות בארגונים. לצד הצורך ההכרחי הגובר באבטחה, לכלים הקיימים אין את היכולות המאפשרות להם להתמודד עם קנה המידה הרחב ועם המורכבות של זהויות אלו". בריקמן הוסיף כי "בשל ההרשאות הרבות אליהן כל Non-human identity חשופה, כל תקיפה של זהות יחידה מעניקה לתוקף גישה לפעולה בכל סביבת הענן. אואזיס פיתחה פלטפורמה מקיפה וקלה לשימוש שפותרת את בעיית ה-Non-human identities ומאפשרת לארגונים להמשיך לצמוח בקצב מהיר".

ליאור סימון, שותפה בקרן Cyberstarts, מסרה כי "המסע של דני ועמית התחיל כמו בכל סיפור קלאסי ש-Cyberstarts מלווה - צמד יזמים מוכשר להפליא, שהחליט לצאת למסע על־מנת לפתור נקודת תורפה משמעותית בתחום הסייבר. זוהי זכות גדולה לעבוד לצד הצוות של אואזיס מיום הקמת החברה, ואנחנו מצפים להמשך המסע המשותף".