פלטפורמת הצרכנות 1824 משיקה כרטיס אשראי עם MAX

הפלטפורמה, שפונה לצעירים בני 18-24, כוללת כ־250 אלף חברים ועובדת עם המותגים הגדולים במשק • בקרוב היא אמורה להתרחב גם לתחום התיירות והתעופה

גיא עזרא, מועדון 1824 / צילום: תום בייגל
גיא עזרא, מועדון 1824 / צילום: תום בייגל

פלטפורמת הצרכנות 1824, הפונה בעיקר לצעירים בגילאי 18-24 ומונה כ־250 אלף חברים, משיקה כרטיס אשראי בשיתוף עם MAX. במסגרת ההשקה שנערכה השבוע להנפקה דיגיטלית, הכוללת ארנק דיגיטלי ותשלום בנייד, הזמינו את הכרטיס כ־1,000 חברי מועדון, ולרשימת ההמתנה נרשמו למעלה מ־15 אלף איש.

הנתונים שמגלים: אין הצדקה כלכלית לגל העלאות המחירים
מגמת העלייה ברכישות באונליין נעצרת ב-2024, לפחות בינתיים
הראל הודיעה: מוותרת על רכישת ישראכרט

1824 הוקם לפני כחמש שנים על־ידי האחים גיא (המשמש כמנכ"ל) וניסים עזרא. השניים יצרו שיתופי־פעולה עם לקוחות עסקיים וחברות מתחומי הצרכנות, פיננסים, אקדמיה, מזון ואחרות, שממוקדים בגילאים הצעירים יותר, מתוך התפיסה שחשיפה בגיל זה מייצרת נאמנות לקוח גבוהה יותר.

בין היתר הם עובדים עם מותגי קבוצת פוקס (טרמינל X, פוט לוקר ונייקי), מותגי קסטרו (הודיס ואורבניקה), גולף, עדיקה, מקדונלד'ס, ריבר ועוד, לצד קורסים בשוק ההון.

בקרוב אמורה הפלטפורמה להתרחב גם לפעילות בתחום התיירות והתעופה. בימים אלה מתנהל משא־ומתן עם חברת תעופה גדולה, עם מספר חברות מלונאות וכן עם חברת ביטוח.

לקראת שיתוף־פעולה עם חברות בינלאומיות?

מועדוני צרכנות גדולים נוהגים לשתף פעולה עם חברות כרטיסי אשראי, בשל הפוטנציאל העסקי הגבוה שהמהלך מאפשר לשני הצדדים. בישראל חיים כ־1.5 מיליון צעירים בני 18-24, כך שפוטנציאל ההתרחבות של 1824 הוא רחב.

"בשנתיים האחרונות אנחנו מזהים מגמה של צעירים שמצטרפים לפלטפורמה ביום הולדת 18, כחלק מהצ'ק־ליסט של הגיל", מסביר גיא עזרא. "מדובר בפלטפורמה שהיא וואן סטופ שופ, ולא רק הטבות ושוברים. היא מחברת את הצעירים בישראל לכל תחומי החיים.

"חברות רבות שמשתפות איתנו פעולה מזהות את הכוח של הקהילה ואת הערך בדאטה שלנו, ונותנות הצעות ערך ממוקדות. גם הצעירים אוהבים את השייכות לקהילה, בזכות כנסים, הופעות וסרטים.

"במחקרים שביצענו לאחרונה ראינו שבניגוד לעבר, הרבה מהצעירים מתכננים כבר היום איך לחסוך לדירה ומתכננים את הקריירה. בנוסף, בשנים הקרובות ייבחנו שיתופי־פעולה גם עם חברות בינלאומיות".

לדברי רפי שאולי, סמנכ"ל שיווק לקוחות פרטיים ב-MAX, "זו החברה הצומחת ביותר בשוק כרטיסי האשראי, בזכות יישום אסטרטגיה עסקית של מתן שירותים פיננסיים מתקדמים המותאמים לכל שכבת גיל. אנחנו שואפים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות שלנו בכל שלב בחייהם, והכרטיס החדש נותן מענה מדויק לצורך של שכבת הגיל הזו.

"הקהל הצעיר אליו אנו פונים ביחד עם 1824 עושה את הצעדים הראשונים שלו באזרחות ובחיים הבוגרים, גם בהיבטים הפיננסיים. זה קהל דיגיטלי לחלוטין, שמצד אחד מאוד אוהב לבלות וליהנות מהחיים, אבל גם חשוב לו מאוד לחסוך כסף ולהתכונן לעתיד. זו התרגשות וגאווה להשיק כרטיס לצעירים שהם דור העתיד של כולנו ונמצאים בלב העשייה הלאומית בתקופה מאתגרת זו".