בהמשך לתוכנית ההתייעלות: שטראוס מבצעת סבב מינויים פנימיים

שטראוס מבצעת שינויים במבנה הארגוני שלה, שבמסגרתם יאוחדו חטיבות, ובכירים מתוך החברה ימונו לעמוד בראשן • שינויים אלה מגיעים לאחר שבשבוע שעבר הודיעה החברה על פיטורים של כ־150 עובדים, בעיקר בשכבות הניהוליות

מנכ''ל שטראוס, שי באב''ד / צילום: איל יצהר
מנכ''ל שטראוס, שי באב''ד / צילום: איל יצהר

בהמשך לתוכנית ההתייעלות של שטראוס , החברה מבצעת שינויים במבנה הארגוני שלה, שבמסגרתם יאוחדו חטיבות, ובכירים מתוך החברה ימונו לעמוד בראשן:

מנכ"ל חטיבת הקפה של שטראוס, אבי לאופר, ימונה לסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה. מנכ"ל המחלבות, יפתח עצמון, ימונה למנכ"ל הממתקים והקפה. אריאלה שיפנבאור־וייס, מנכ"לית המלוחים, תמונה למנכ"לית המחלבות והאוכל. טל בן פורת, מנכ"לית הממתקים, תמונה למנכ"לית המלוחים. מנכ"לית חטיבת האוכל, דינה שובל, שמונתה לתפקיד ב־2023, צפויה להשתלב בתפקיד אחר בחברה. 

שטראוס מעלה מחירים ברבע ממוצריה ומפטרת 150 עובדים
מגמת העלייה ברכישות באונליין נעצרת ב־2024, לפחות בינתיים
בית הדין אישר: וולט תשלם 8.5 מיליון שקל בגין הפרת חוק התחרות

שינויים אלה מגיעים לאחר שבשבוע שעבר הודיעה שטראוס על פיטורים של כ־150 עובדים, בעיקר בשכבות הניהוליות - מהלך שלפי שטראוס צפוי להביא לחיסכון שנתי של כ־45־55 מיליון שקל. גם בנובמבר 2022 פיטרה שטראוס 150 עובדים, כשהחלה עוד אז בשינוי המבנה הארגוני שלה.

באותו זמן העבירה החברה חלק מהשירותים שעד אז ניתנו בחטיבות, ליחידות רוחביות. כעת ממשיכים בחברה להטמיע את המהלך, שיוביל לסיומה של ההפרדה בין החטיבות השונות. החטיבות לא ינוהלו עוד בנפרד אלא במבט מלמעלה, מרמת השיווק ועד רמת ההפצה. "המבנה החדש יאפשר לשטראוס להמשיך ביישום וביצוע תוכניותיה לעתיד, להאיץ את צמיחת החברה ולהתמקד בפעילויות שבליבת העסק ובצרכנים, לצד המשך שיפור הביצועים העסקיים", נמסר מהחברה.

נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה שטראוס על העלאת מחיר רביעית ב־13 החודשים האחרונים על כרבע ממוצריה החל מ־1 בפברואר - בהם שמן זית, קקאו וחטיף תפוצ'יפס. בחברה אמרו כי ההתייקרות מגיעה בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה.