01:26 - הנציב העליון של האו"ם לזכויות אדם נגד ישראל

נציב זכויות האדם של האו"ם גינה את תקיפות צה"ל ברצועה שפוגעות באזרחים, כך לדבריו, והוסיף: "יש להקפיד על כללי המשפט ההומניטרי הבינלאומי. אי-ציות לכללים האלה עלול להוות פשעי מלחמה'".

00:51 - איתות נוסף להתקדמות בעסקה?

גדודי חללי אל-אקצא בעזה טוענים: מסרנו בחשאיות חלק מהחטופים שברשותנו לגורמים הרלוונטיים.

23:40 - משרד האוצר מסרב לתקצב הקמת בתי ספר זמניים בעוטף

שר הביטחון יואב גלנט הכריז כי בתוך חודש וחצי יהיה אפשר להתחיל לחזור לעוטף, בעיקר במרחב שבין 7-4 ק"מ מגבול עזה. אחד העוגנים להחזרת המשפחות - מוסדות חינוך פעילים. כפי שפורסם במהדורה המרכזית של חדשות 12, בסיור שערך שר החינוך יואב קיש בעוטף הוחלט להקים בתי ספר ארעיים בעלות של 200 מיליון שקל, אלא שבמשרד האוצר מסרבים לתקצב את הפרויקט, והמהלך תקוע.

במשרד האוצר מסרו בתגובה: "בניגוד לאמור, נכון לעכשיו משרד החינוך לא הציג בפני האוצר את פרטי התוכנית המדוברת. בצל דחיפות הנושא, משרד האוצר ישמח לקיים דיון יחד עם משרד החינוך והמנהלת בהקדם האפשרי על פרטי התוכנית לטובת קידום הנושא".

22:53 - גורם בחמאס: בבוקר תחל הפסקת אש לפי עסקת חילופי השבויים, בישראל מכחישים

גורם ישראלי בכיר מכחיש את הדיווח בערוץ המצרי אל-ע'ד, לפיו גורם בחמאס אמר כי לפי עסקת חילופי השבויים, מחר בשעה 11:00 תחל נצירת אש. הגורם הישראלי מסר כי אין שום סיכום על הפוגה מחר, ללא קשר לענייני העסקה. לדיווח המצרי אין גם אישור ממקור אחר.

22:46 - מחר: פגישת חברי קבינט המלחמה עם נציגי משפחות החטופים

משרד ראש הממשלה מסר בשם הממונה על נושא החטופים והנעדרים גל הירש כי מחר בשעות הערב ייפגשו חברי קבינט המלחמה עם נציגים ממשפחות החטופים והנעדרים.

22:31 - גורם ישראלי: יש התפתחויות חיוביות במגעים לעסקה

גורם ישראלי על עסקת החטופים: יש התפתחויות חיוביות במגעים לעסקה. הקשר עם יחיא סינוואר חודש. הוא קיבל את העמדה האחרונה שלנו. זה לא יקרה מחר בבוקר, התקשורת עם חמאס לוקחת בכל צעד בין חצי יממה ליממה, אבל אנחנו בדרך הנכונה.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-N12