יממה אחרי שקילשטיין עזב: בקרפור מינו משנה חדש למנכ"ל

מיכאל לובושיץ, לשעבר מנכ"ל ינות ביתן, חוזר לרשת בכובעה החדש • מינויו מגיע יממה לאחר עזיבתו של אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור, אותו יחליף מנכל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, עד למינוי מחליף קבוע

מיכאל לובושיץ. מונה למשנה למנכ''ל קרפור ישראל / צילום: שוקה כהן
מיכאל לובושיץ. מונה למשנה למנכ''ל קרפור ישראל / צילום: שוקה כהן

מיכאל לובושיץ, לשעבר מנכ"ל ינות ביתן, חוזר לרשת בכובעה החדש: לובושיץ מונה למשנה למנכ"ל קרפור ישראל. המינוי של לובושיץ מגיע יממה לאחר עזיבתו של אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור, אותו יחליף מנכל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, עד למינוי מחליף קבוע. 

פחות מחצי שנה אחרי ההשקה: מנכ"ל קרפור ישראל התפטר 
ניתוח | המהפכה צרפתית, ההפסדים ישראליים: מה יעלה בגורל קרפור?

לובושיץ  כיהן כמנכ"ל ינות ביתן בין השנים 2020-2021, תחת נחום ביתן, לפני שאלקטרה רכשה את השליטה ברשת. קודם לכן הוא כיהן כמנכ"ל ויליפוד, כמנכ"ל הסחר והמכירות של שסטוביץ וכסמנכ"ל הסחר, התפעול והשיווק ומנכ"ל החברות-הבנות של תשלובת סנו.

"אנחנו שמחים בחזרתו של לובושיץ לתפקיד ניהולי בכיר בקרפור ישראל", מסר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה וקרפור ישראל, צביקה שווימר. "ללובושיץ יש ניסיון ניהולי עשיר בתחום המזון והצריכה, ויש לו היכרות מעמיקה עם הרשת מתוקף תפקידו בעבר. אין לי ספק כי לובושיץ יתרום תרומה משמעותית להמשך התפתחות הרשת בישראל".

"אני שמח לחזור הביתה ושמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מקמעונאית בינלאומית המביאה ערך מוסף לצרכן ומובילה שינוי בשוק המזון והצריכה בישראל", מסר לובוביץ.