תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

'STATUS Business House' - "להציב סטנדרט חדש בנשר"

STATUS, בניין העסקים החדש בנשר, מציע משרדים למכירה לצד קומת מסחר הכוללת מגוון פתרונות הסעדה, אירוח וקניות, Roof-top, חניון תת קרקעי ושירותי בניין מתקדמים • כל זאת במיקום נוח באזור הצפון על ציר צ'ק פוסט - בר יהודה, נשר

פרויקט STATUS. ההדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: באדיבות evolve media
פרויקט STATUS. ההדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: באדיבות evolve media

הכתבה מטעם קבוצת פרימה

בתקופת הקורונה יש מי ששקלו רכישת דירה חדשה מתוך מחשבה של "אם כבר להיות בסגר בבית, בלי לצאת לעבודה, אז לפחות בבית חדש ועדיף שיהיה עם מרפסת, מעלית, חניה. כמובן תוך התירוץ המצפוני הקבוע: "אם לא בשבילנו, בשביל הילדים", כי מי לא רוצה לגור בבית חדש.

כעת, כשהקורונה חלפה, לא ניתן להתעלם ממגמת החזרה לעבודה מהמשרדים, לפחות במרבית מהשבוע. החזרה לעבודה מהמשרד מתבקשת מבעלי העסקים מסיבות רבות ומובנות, כמו העלאת התפוקה, הפיקוח, ליכוד צוות העובדים ומתן הכשרה טובה ומקצועית יותר, אלא שהיא מבוקשת גם על ידי העובדים עצמם - כי כמה אפשר לעבוד עם פיג'מה מהבית, ללא ההווי החברתי.

ואם כבר לחזור למשרד, הבית השני שלנו שבו מעבירים את מרבית שעות היום - אז רצוי שיהיה מדוגם, מזמין וכלכלי - "אם לא בשבילנו, אז בשביל העובדים והלקוחות", אומרים בעלי עסקים רבים.

וכך אנו עדים כיום למעבר של חברות ומשרדים מאזורי מגורים צפופים, ותיקים וחסרי תשתיות מתאימות אל מתחמי עסקים חדשים וייחודיים, עם מתן דגש על נגישות נוחה לעובדים ולמבקרים. כל זאת מתוך רצון אמיתי לשדרוג חוויית העבודה ויצירת סביבת עבודה מזמינה, מתקדמת וחדשנית.

פרויקט STATUS / הדמיה: באדיבות evolve media
 פרויקט STATUS / הדמיה: באדיבות evolve media

"מהמרכז לצפון"

באזור הצפון ישנם לוקיישנים ספציפיים שידוע בוודאות כי יהיו הדבר הגדול הבא, אומרים בקבוצת "פרימה גרופ", שמציעה משרדים למכירה ב-STATUS Business House, בניין משרדים שמטרתו לדברי אנשי הקבוצה: "להציב סטנדרט חדש, שהולך ומוקם בנשר".

עוד הם מוסיפים כי חברות ועסקים לא מעטים שהתמקדו עד כה במרכז הארץ, מזהים את הפוטנציאל בהקמת משרדים באזור הצפון וזאת ממגוון שיקולים, כלכליים וחברתיים, אשר הביאו ליצירתה של סצנת עסקים שוקקת - המגדילה את הביקוש למשרדים איכותיים וחדשים באזור הצפון המתפתח.

בפרימה גרופ מסבירים כי בהתאם למגמת הביקוש העולה למשרדים חדשניים ואיכותיים באזור הצפון, יכלול STATUS - 10 קומות משרדים מעוצבים ויוקרתיים מעל קומת מסחר שתציע מגוון פתרונות הסעדה, אירוח וקניות. עוד מתוכננים בבניין Roof-top מפנק שישקיף על כל הסביבה, מרפסות קומתיות, חניון תת קרקעי עם עמדות טעינה לרכבים חשמליים, עמדת קבלה ושמירה מאוישת ושירותי מגדל מתקדמים.

פרויקט STATUS / הדמיה: באדיבות evolve media
 פרויקט STATUS / הדמיה: באדיבות evolve media

"לוקיישן מנצח"

בניין STATUS ממוקם במיקום ייחודי, מבוקש ואסטרטגי עם פוטנציאל השבחה גבוה, על צומת נשר ההומה בציר צ'ק פוסט - בר יהודה, המהווה נקודת חיבור טבעית בין חיפה, נשר, הקריות, וכבישים בין עירוניים המעניקים גישה נוחה מהצפון, מתל אביב והמרכז, אומרים בפרימה.

בסמוך לו צפויות להיבנות למעלה מ-5,000 יחידות דיור חדשות ב"שכונת האגמים" החדשה, בצמוד לשדרת העסקים והמסחר המתפתחת באזור הצפון, המזכה בארנונה מוזלת ולה גם נגישות גבוהה.

הבניין עצמו הוא בעל נגישות קלה ונוחה לצירי התחבורה הראשיים ולקווי תחבורה ציבורית: תחנות אוטובוס ותחנת מטרונית. כשבקרבת הכניסה אליו, שבילי אופניים, גישה קלה ונוחה לתחנת הרכבת, לטרמינל מרכזית המפרץ ולרכבלית החדשה המחברת בין הצ'ק-פוסט, הטכניון והאוניברסיטה, ואפילו תחנת רכבת חדשה ונוספת מתוכננת בקרבתה.

"אנחנו מלאי אמונה בציר צ'ק פוסט - בר יהודה המתפתח ומזהים בו פוטנציאל אדיר ולוקיישן מנצח", מדגישים אנשי קבוצת פרימה.

משרדים בהתאמה למשתמש

"קו המחשבה המוביל בתכנון והעיצוב של STATUS הינו הענקת סביבת עבודה נוחה, חדשנית ומתקדמת בסטנדרט 'AAA', כנהוג בבנייני המשרדים המובילים בישראל. הצבנו רף של סטנדרט בנייה גבוה ביותר, הכולל שיטות בנייה ירוקה מתקדמות תוך התחשבות בסביבה וניצול אנרגיה טבעית, בין היתר ע"י קירות מסך ייחודיים בעלי מסנני קרינה ומערכות בניין מתקדמות נוספות", אומרים בקבוצת פרימה גרופ ומוסיפים כי במקום כאמור שרותי מגדל מתקדמים, קומת Roof-top, מרפסות קומתיות, לצד לובאים מפוארים ומעוצבים ע"י המעצבים מהשורה הראשונה, 4 מעליות מפוארות ומהירות, חניון תת קרקעי פרטי וכמובן משרדים מעוצבים בתכנון ייחודי, מוקפד וגמיש - להתאמה הספציפית לצרכים הייחודיים של המשתמשים בהם.

זאת ועוד, על מנת ליצור סביבת עבודה נוחה ואיכותית במיוחד, מעבר לעיצוב המזמין, והחדשני בסביבת הבניין, יוקמו בקומת הקרקע שבחזיתו מגוון עסקים התומכים בפעילותו השוטפת. ביניהם: מסעדות, בתי קפה ועוד. כל אלה בנוסף ל-Roof-top ישדרגו את השהות והעבודה בבניין ויהפכו אותה למזמינה, נוחה ואטרקטיבית עבור רוכשי המשרדים ולקוחותיהם.

בפרימה גרופ מציינים לסיום כי כיום ניתן לרכוש משרדים בבניין STATUS במחירי השקה של החל מ-165,000 שקל הון עצמי, במסלול ערבות חוק מכר ומועד מסירה צפוי של 36 חודשים בלבד.

למידע נוסף לחצו כאן>> 

צרו איתנו קשר *5988