תנובה | בלעדי

מבזק לתנובה? המועמד המפתיע לתפקיד המנכ"ל הבא

דודו מזרחי, מי שניהל עד לפני שנה את בזק, נבחן ע"י ועדת האיתור למנכ"ל תנובה – כך נודע לגלובס • בשבועות הקרובים צפויה הוועדה להגיש את רשימת המועמדים הסופית

דוד מזרחי / צילום: רמי זרנגר
דוד מזרחי / צילום: רמי זרנגר

מועמד מפתיע לתפקיד מנכ"ל תנובה: שמו של דודו מזרחי, מי שניהל עד לפני שנה את בזק, עלה בפני עדת האיתור כאפשרות להחליף את המנכ"ל היוצא אייל מליס - כך נודע לגלובס. אם ימונה, זה לא יהיה הגלגול הראשון של מזרחי בתנובה. הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה ב-2018, ואז עזב לתפקיד מנכ"ל בזק.

בינואר האחרון הודיע מליס, שמכהן בתפקיד מנכ"ל תנובה בשבע השנים האחרונות, על כוונתו לסיים את עבודתו בחברה, אך בינתיים המשיך לנהל אותה בפועל. 

מזרחי עזב את בזק באפריל 2022, כשלפי ההערכות בשוק הסיבה המרכזית לעזיבתו הייתה רצונו לפתוח בקריירה עצמאית אחרי שנים כשכיר, חרף ההערכה הרבה לה זכה מקרן סרצ'לייט ששלטה בבזק. אם ימונה למנכ"ל תנובה, מזרחי יהיה שוב מנהל בכיר בחברה גדולה וכתוצאה מכך כפוף שוב ליו"ר ולדירקטוריון.

 ועדת האיתור צפויה להציג בשבועות הקרובים בפני בעלי דירקטוריון תנובה, שבשליטת ברייטפוד הסינית וארגוני הקיבוצים, את הרשימה הסופית של המועמדים לרשת את מליס. ענת גרוס-שון, מנכ"לית חטיבת החלב של תנובה, נחשבת מועמדת מובילה לתפקיד.

מתנובה טרם נמסרה תגובה.