תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שימור באתר השיחזור ראש פינה: לגור בבית פרטי שמשלב יוקרה ואווירה היסטורית, ברחוב שהוא מעין מוזיאון פתוח

בתי הברון הממוקמים באתר השחזור ההיסטורי של ראש פינה, עברו שימור ברוח המבנים המקוריים במושבה • בנוסף שולבו בהם באופן נסתר ומתוחכם טכנולוגיות מתקדמות, אלמנטים חכמים וחומרים איכותיים על מנת לספק לדיירים את מירב הנוחות • מדובר בשני מבנים סמוכים בני שלוש קומות כל אחד המעוצבים כמלון בוטיק יוקרתי, ומוצעים בימים אלו למכירה

צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל
צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

הכתבה בשיתוף דאמל

בעשורים האחרונים נהוגה בעולם הבנייה הגישה התעשייתית בה נבנים אחד לצד השני, מבנים כמעט זהים במה שמייצר שכונות ומתחמי בטון, על פי רוב ללא כל ייחודיות או אמירה עיצובית ברורה. הגנריות הזאת לא פוסחת על אף עיר בישראל - וכמובן בולטת במרכז הארץ הצפוף יותר מבחינה אורבנית.

אבל מסתבר שאפשר גם אחרת, וברחבי הארץ ניתן לראות זאת במיוחד בקיבוצים, במושבים ובמרכזים היסטוריים של יישובים קטנים. שם מצויים להם בתים נדירים ומיוחדים, חלקם כאלו שנבנו לפני מאה ואף מאתיים שנה ועוברים כעת שימור ברוח המקור. בתים אלו מאפשרים לבעליהם לשבור את הגנריות המאפיינת את שוק הנדל"ן תוך שהם נהנים מערכים מוספים רבים - החל מאמירה עיצובית אישית, תכנון אופטימאלי של פנים וחוץ הבית, פונקציונאליות רבה יותר והנאה ממרכיבים משלימים כמו חצר, מבואה פסטורלית, בריכה פרטית וכיוצא בזה.

כך למשל פרויקט "בתי הברון" המשווק כעת בראש פינה הציורית, ישוב אשר הפך בשנים האחרונות מוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית, המחפשת שקט, פסטורליה, נוף ואיכות חיים; או מושכת אליה אנשים אשר בוחרים לקנות בה דירות למטרות נופש בזכות הקירבה לגולן ולכנרת ולעצם היותה מושבה בעלת קסם.

"בתי הברון, הממוקמים ברחוב הנדיב בראש פינה אשר הינו כמוזיאון פתוח, מציעים יוקרה ופאר, לצד יתרונות החיים במושבה ובשילוב ההנאה והייחוד של מגורים בבית היסטורי מקורי ששומר ברמה הגבוה ביותר. יש בהם שילוב של רוגע פסטורלי, איכות ונוחות", מציינת נועה גישס, מנהלת השיווק והמכירות של חברת דמאל. "מדובר למעשה על שני מבנים בני שלוש קומות כל אחד הכוללים שישה חדרים מרווחים בכל מבנה, ומעוצבים כחדרי מלון יוקרתי. המיקום המיוחד של המבנים באזור המשוחזר של ראש פינה, המבנים העתיקים בעלי האופי הייחודי למקום, עיצוב הפנים של היחידות, שנעשה על ידי מיטב המעצבים, והנוף של הר החרמון והכנרת - מייצרים מוצר ייחודי, נדיר ביופיו ובמיקומו בעיני. הבתים גם יכולים לשמש כבתי קיץ או נופש - ולהירכש על ידי כמה משפחות שחולקות ביניהן חופשה בלוקיישן ייחודי".

  • צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

    צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

  • צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

    צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

  • צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

    צילום: סיוון מויאל / עיצוב פנים ואדריכלות: דנה וענבל

 

"אין נכסים כאלה, למען האמת", היא מוסיפה, "נכסים כאלו נחשבים למאוד נדירים בשוק כיוון שהאוכלוסייה הוותיקה בראש פינה ממשיכה לגור במושבה כך שגם אם רוצים, כמעט ולא ניתן למצוא במקום נכסים למכירה. זו ממש הזדמנות פז שלא חוזרת הרבה".

מה גודל הבתים?

"בית אחד בנוי על כ- 390 מ"ר והשני בנוי על 306 מ"ר. האלמנט המרכזי בשני הבתים הוא קירות האבן המקוריים העומדים בהם ולצד זאת המבנים מאופיינים בחלונות גדולים במיוחד המציפים את הבית באור טבעי. מלבד זאת הדיירים העתידיים ייהנו גם ממבואות פסטורליים בחזית הבתים".

למי מתאימים הבתים?

"ראשית לאנשים שמחפשים שקט ויוקרה בצפון הארץ - כמקום מגורים או כדירת נופש. יש כאן שילוב של הכל, היסטוריה, ציונות, מבנים מעוצבים ויוקרתיים העוטפים אותך בנוף ובקסם של המושבה הציורית. גם אדם בודד יכול לרכוש או קבוצת חברים או משפחות. חשוב לציין כי הנכסים נמכרים יחד".

חברת דאמל הינה חברת השקעות משפחתית בתחום הנדל"ן, שבבעלותה גם נכסים פרטיים. החברה מתחייבת ליישם בכל הפרויקטים שלה את עקרונות הבנייה והפיתוח באמצעים המתקדמים ביותר, ובשנים האחרונות החלה לפעול גם בתחום ההתחדשות העירונית.

>>פרטים נוספים ויצירת קשר לגבי הנכסים בכתבה, במייל

"מוצר נדל"ני נדיר"

בתי הברון, הנקראים כך משום סמיכותם לגן הברון (גן מיוחד שנטעו פקידי הברון רוטשילד בשנת 1886 לערך), משתייכים לבתי המושבה הראשונים של ראש פינה ונמצאים בתוך אתר השחזור ההיסטורי של המושבה. זהו אתר מורשת לאומי המנוהל על ידי עמותה ציבורית, שהחלה בתהליך של שיקום בתי המתיישבים הראשונים ומבני הציבור בראש פינה כבר בשנות ה-70. באתר מתחם היסטורי של בתים עם גגות רעפים אדומים המשופעים בירק, מבנים משוחזרים, גלריות, מסעדות ומעט בתי מגורים. גן הברון עצמו הוא פינה שופעת צמחיה, המשלימה את האווירה ההיסטורית והראשונית של המושבה הכפרית.

מעבר לכך, מכיוון שראש פינה גבוהה יחסית אסור לשכוח את הנוף הנשקף ממנה. מהמושבה ניתן לראות בקלות את הר החרמון המושלג, וביום בהיר במיוחד ניתן אף להרחיק את המבט עד לכינרת.

נועה מספרת כי בנוסף לשיפוץ ושחזור של בתי הברון שולבו בהם באופן נסתר ומתוחכם טכנולוגיות מתקדמות, אלמנטים חכמים וחומרים איכותיים על מנת לספק לדיירים את מירב הנוחות והפינוק ללא וויתור על האופי ההיסטורי והמראה המיוחד של המקום. "בסופו של יום, מדובר על הזדמנות לרכישת נכס היסטורי משומר בראש פינה הוותיקה, מקום בו הדירות נחשבות למוצר נדל"ני נדיר במיוחד. כל זאת תוך הנאה ממרחבי הגליל, נוף ואוויר צלול וצביון כפרי-קהילתי, כמו גם מרכזי מסחר ומתחמי בילוי קרובים ונגישים ושדה תעופה פנים ארצי סמוך", היא מסכמת.

>>פרטים נוספים ויצירת קשר לגבי הנכסים בכתבה, במייל

צרו איתנו קשר *5988