תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

freesbe משיקה תפיסת שירות חדשה לעולם הרכב: "המטרה להעניק ללקוח שקט וביטחון ברכישה כה משמעותית"

בחברה מציעים מענה מקיף לצרכן הישראלי הכולל גמישות מירבית בכל הקשור לרכישת רכב חדש, טרייד אין, ליסינג, השכרה ועוד • כמו כן, תתאפשר החזרת הרכב לאחר הרכישה

צילום: באדיבות פריסבי
צילום: באדיבות פריסבי

הכתבה מטעם freesbe

מתי בפעם האחרונה שקלתם לקנות רכב או להחליף את זה שברשותכם ודחיתם את ההחלטה או ויתרתם עליה בכלל בגלל מחיר הטעות הגבוה, הבירוקרטיה הכרוכה בכך או החשש מהאותיות הקטנות. אצל רובנו זו החלטה כבדת משקל.

בישראל נעים על הכבישים כ-3.5 מיליון רכבים פרטיים. כל אחד ואחת מבעליהם צריך לבטח את הרכב, בוחן אפשרות למימון רכב ועוד. מדובר ב"כאב ראש" ולכן לא מעט פעמים אנחנו מוותרים או דוחים את החלפת הרכב. ההתעסקות הכרוכה בכך, הבירוקרטיה ובחלק מהמקרים חוסר התמצאות בעולם הרכב - מה כדאי לי לקנות? איזה רכב יענה טוב יותר על הצרכים שלי? עם איזה רכב אגיע הכי פחות למוסך, איך אני אממן אותו? וכו' - כל אלו גורמים לנו לחשוב פעמיים.

בדיוק בכדי למנוע את כל זאת נוסדה "פריסבי", המציעה פתרון חדש בעולם הרכב הישראלי ותפיסה חדשה הנותנת מענה לבעיות שהוצגו מעלה. בחברה מסבירים כי הצעת ערך שלה כוללת את כל הפתרונות לעולם הרכב במקום אחד. כך הלקוח יכול לחסוך בזמן, לקבל הצעה משתלמת ולזכות בגמישות חסרת תקדים, לדבריהם, בענף הרכב הישראלי: "כשצרכיו של הלקוח משתנים או אפילו אם סתם התחרט, והוא רוצה לשנות את הבחירה שלו, אנחנו בפריסבי נהיה שם, ערוכים ומוכנים להקל ולהפחית עבורו את מחיר הטעות", מדגישים בחברה. "מהיום הכול פתוח, ההחלטות הן לא לזמן של שנים, והן של הלקוח בלבד - שאינו מוגבל בהסכמים קשים וחסמי שוק".

לקבוצה מאה 'נקודות פריסבי' מצפון הארץ ועד דרומה, המאפשרות ללקוחות חוויה נוחה, קלה ופשוטה ומהיום גם שער דיגיטלי ידידותי - המציע את סל שירותי רכב מקיף בלי לקום מהספה.

בפריסבי מסבירים כי הגמישות, הקלות והנוחות הן תוצאה של תהליכים עליהם עבדו בחברה בעשור האחרון - במטרה להפוך לקבוצת התחבורה הגדולה והמגוונת בישראל, המציעה מענה מלא לצרכי התחבורה האישית לציבור הישראלי: רכב חדש, טרייד אין, משומש, ליסינג פרטי ותפעולי, השכרה, ביטוח, עמדות טעינה באנרגיה ושירותי מימון.

כמו כן, מציעה החברה מגוון רחב של רכבים חדשים כבר בעת ההשקה - 14 מותגי רכבים חדשים ולא פחות מ-42 דגמים שונים. וכן, אלפי כלי רכב משומשים בכל קטגוריה אפשרית.

"טיפול בכשלים מרכזיים של שוק הרכב"

בפריסבי מדגישים שני ערכים מרכזיים:

- החופש מבירוקרטיה ותהליכים ארוכים, "הכול במקום אחד, מהר, קל ונוח" - החל ברכישת רכב והמשך כלל השירותים הכרוכים ברכישה כגון ביטוח, מימון ועוד. כל זאת לבחירת הלקוח באופן דיגיטלי או פיזי תוך חסכון בזמן, והצעות ערך משתלמות. כשהכול מתעתד להיות ברור, בהיר וקל לקבלת החלטה.

- חופש הניידות: הקלה על חרדת הרכישה וצמצום מחיר הטעות. במסגרת זו, ובפעם הראשונה בארץ, אומרים שם - פריסבי תאפשר ללקוחותיה החזרת כל רכב לאחר רכישתו, גם אם נעשה בו כבר שימוש. רכב משומש יוכל להיות מוחזר בשבוע הראשון לאחר רכישתו תמורת החזר כספי ורכב חדש יוכל להיות מוחזר משך שנה (!) מיום רכישתו. וכך מהיום - הלקוח יכול להתחרט ופשוט להחזיר את המוצר. זוהי רק דוגמה אחת לגמישות המירבית שמציעה החברה. מסלולי הליסינג, הביטוח והמימון זוכים גם הם לשינויים מרחיקי לכת המאפשרים גמישות יוצאת דופן בשינוי מסלולים, תקופות ותכולת השירותים.

"חווית השירות החדשה שלנו היא תולדה של למידה עמוקה והבנה של הכשלים המרכזיים בשוק הרכב וטיפול מעמיק בהם - ביטול עלות הטעות הגבוהה על ידי האפשרות להחזיר את הרכב, שקיפות וצמצום הבירוקרטיה. בזכות המהלך הנוכחי הציבור יוכל ליהנות מהליכי רכישה/ השכרה/ ליסניג עם כל השירותים הנלווים בצורה יעילה יותר שתחסוך לו זמן ותעניק לו שקט וביטחון ברכישה כה משמעותית כמו רכב", אומרים בפריסבי.

בשורה התחתונה מסכמים שם: "רכישת רכב הוא אירוע מורכב, אנחנו מבינים זאת ופועלים כדי לפשט את התהליך, מעבר לריכוז כלל השירותים במקום אחד עומדת לרשות הלקוח גם האפשרות להחזיר את הרכב. ניסית? אתה רוצה להחזיר? להחליף? אין שום בעיה, יש לנו הצעה בשבילך גם כאן".

צרו איתנו קשר *5988