ביוזמת לע"מ: משלחת של כ-180 עיתונאים זרים הגיע ארצה

משלחת הכוללת כ־180 עיתונאים נוצרים מעשרות מדינות הגיעה לכנס העיתונות הנוצרית של לשכת העיתונות הממשלתית • ימים ספורים לאחר שיסתיים הכנס, ייפתח בירושלים הכנס הבינלאומי לעיתונות יהודית, אליו יגיעו כ־70 עיתונאים ומשפיעני רשת יהודים מהעולם • אירועים ומינויים

משתתפי הכנס בתמונה משותפת על רקע הכנסת / צילום: יעל הוכהויזר, לע''מ
משתתפי הכנס בתמונה משותפת על רקע הכנסת / צילום: יעל הוכהויזר, לע''מ

בתום שלוש שנות הפסקה, רובה בשל מגפת הקורונה, לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) שבה לארח את כנסי העיתונות הבינלאומיים בהם צפויים ליטול חלק כ־230 עיתונאים זרים. המשלחת הראשונה שהגיעה השבוע כוללת כ־180 עיתונאים נוצרים המגיעים מעשרות מדינות, ובהן: ארה"ב, אנגליה והולנד.

זו הפעם הרביעית שהכנס מתקיים וחלקים ממנו, ובהם נאומו של ראש הממשלה יאיר לפיד באירוע הפתיחה, יועברו בשידור חי למיליוני צופים ברשתות השידור שאליהן משויכים הכתבים שבמשלחת. הכנס מתקיים ביוזמת לע"מ ובשיתוף משרד ירושלים ומורשת ומשרד החוץ.

ימים ספורים לאחר שיסתיים כנס העיתונות הנוצרית, ייפתח בירושלים הכנס הבינלאומי לעיתונות יהודית, אליו יגיעו כ־70 עיתונאים ומשפיעני רשת יהודים מהעולם - ויתקיים בשיתוף משרד ירושלים ומורשת ומשרד התפוצות.

"השפעתם של הכתבים הללו על דעת הקהל העולמית, אדירה", אומר ניצן חן, מנהל לע"מ. "אין תחליף למפגש האישי ולמראה העיניים".

אזור התעשייה
איך ייראה עתיד התעשייה? 

"רבים רוצים לעבור מתעשייה מסורתית לתעשייה חדשנית, אבל לא כולם יודעים איך לעשות את זה נכון. חשוב לדעת את הכללים כיצד לעשות את המעבר הזה נכון מבחינה רגולטורית, משפטית ומבחינת המיסוי". כך אמר השבוע שלומי בהט, שותף ומנהל סניף באר שבע והדרום של חברת הייעוץ הגדולה BDO.

בהט אמר את הדברים בפתח הכנס "עושים עסקים בדרום", שהתקיים באולמי "הבוסתן" בבאר שבע, ביוזמה משותפת עם קבוצת לוצאטו, משרד עורכי הדין פישר בכר והתאחדות התעשיינים בדרום.

ד"ר אסתר לוצאטו מפירמת לוצאטו אמרה כי גם חברה או מפעל מסורתי שמתחדש מייצר קניין רוחני שבונה לו ערך רב. לדבריה, בקבוצת לוצאטו שואפים לסייע לכל המעטפת הזאת, במטרה לתת מענה לחברות ישראליות ובינלאומיות.

מנהלת מרחב דרום של התאחדות התעשיינים, דנה אופיר, אמרה כי ההתאחדות מעודדת מעבר של תעשיות ותיקות לעידן החדשני כדרך להבטיח את ההישרדות של המפעלים.

מצנח הזהב

עינת בר מונתה לסמנכ"ל, חברת הנהלה ולמנהלת אגף משאבי אנוש של מנורה מבטחים.

עופר קרפ מונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת שרשרת אספקה של דואר ישראל.

ערן טלמור מונה לסמנכ"ל קריאייטיב של משרד הפרסום גיתם BBDO.

עו"ד רנאד עיד הצטרף למשרד עורכי הדין אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' כשותף.

אבי לוי מונה למנהל אזור ת"א דרום במלונות בראון.

נתנאל פדידה מונה לסמנכ"ל הנדסה של קבוצת תצפית נדל"ן.

חדשות טובות

סיבוס סודקסו פותחת את ההרשמה לאליפות המחזור של חברות בשיתוף תאגיד המחזור תמיר. האליפות תצא לדרך ב־1 בפברואר ותימשך שלושה חודשים, שבמהלכם יפרידו העובדים את הפסולת באמצעות פחי מחזור ייעודיים. בתום תקופת התחרות, יחושבו מספר השקיות שנאספו מכל חברה בחלוקה למספר העובדים בחברה.