אפל מעלה את מחירי שירותי הטלוויזיה והמוזיקה

אפל טוענת כי העלייה במחיר המנוי של Apple Music נובעת מעלויות הרישוי • המחיר החודשי של Apple Music הועלה בדולר אחד ליחידים וב-2 דולר למשפחות • בהודעת אפל אין התייחסות לגבי המחירים מחוץ לארה"ב

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: צילום מסך
טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: צילום מסך

חברת אפל  הודיעה על העלאת תעריפי חבילות הטלוויזיה והמוזיקה שלה. החברה העלתה את המחיר של שירות אפל מיוזיק ל-10.99 דולר לחודש מ-9.99 דולר ליחידים. מחיר הטלוויזיה יטפס ל-6.99 דולר מ-4.99 דולר, וחבילת Apple One הסטנדרטית עולה ל-16.95 מ-14.95 דולר. אפל גם מעלה את שירות המוזיקה בחבילה השנתית ל-109 דולר מ-99 דולר, ואת המנוי השנתי לטלוויזיה ל-69 דולר מ-49 דולר. 

● שיא עונת הדוחות בוול סטריט: מה צפוי בתוצאות של ענקיות הטכנולוגיה?
המראה יכול להטעות: האיירפודס החדשות של אפל שודרגו כמעט בכל פרמטר | בדיקת גלובס 

חבילות Apple One למשפחות נעות מ-19.95 דולר ל-22.95 דולר. חבילת Premier, שמוסיפה חדשות, כושר ואחסון נוסף, מוזיקה וטלוויזיה, עולה ל-32.95 דולר מ-29.95 דולר.

בכלי התקשורת בארה"ב נטען כי השינויים מסמנים את עליות המחירים הראשונות לשירותים מאז השקתם. אפל מסרה בהצהרה כי העלאת מחירי המוזיקה "נובעת מעלייה בעלויות הרישוי", וכי אמנים וכותבי שירים ירוויחו כעת יותר כסף. החברה ציינה כי שירות הטלוויזיה הושק במחיר חדירה נמוך מאוד, וכעת הוא התרחב לכל המגזרים, מה שמסביר את עליית המחיר.

בהודעת אפל אין התייחסות לגבי המחירים מחוץ לארה"ב. 

דובר אפל מסר: "אנחנו ממשיכים להוסיף תכונות חדשניות שהופכות את Apple Music לחוויית ההאזנה הטובה בעולם. הצגנו את Apple TV+ במחיר נמוך מאוד מכיוון שהתחלנו רק עם כמה תוכניות וסרטים. שלוש שנים מאוחר יותר, Apple TV+ הוא ביתם של מבחר נרחב של סדרות עטורות פרסים ושבחים רבים, סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים ובידור לילדים ולמשפחה ממספרי הסיפורים היצירתיים ביותר בעולם".