בהשקעה של מיליון וחצי שקל: נפתחה חנות ראשונה של נוטלה שוקולד אקספיריאנס

מתחם חדש של מותג נוטלה ייפתח השבוע בקניון עופר בפתח תקווה, ובהמשך ייפתח גם סניף נוסף בקריון בקריית ביאליק • "זהו מותג בינלאומי שעובד בארץ בפעילות סיטונאית, וזוהי דריסת הרגל הראשונה שלו בתחום הקמעונאות, ואנחנו מברכים על כך", אומר עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר

המתחם החדש של נוטלה שוקולד, עופר הקניון הגדול, פתח תקווה / צילום: בן פרג'
המתחם החדש של נוטלה שוקולד, עופר הקניון הגדול, פתח תקווה / צילום: בן פרג'

מתחם ראשון בישראל של נוטלה שוקולד אקספריאנס בגודל של כ-40 מ"ר נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. סניף נוסף ייפתח עד סוף השנה בקריון בחיפה בהשקעה דומה.

שיתוף-הפעולה בין "שוקולד אקספיריאנס" (Chocolate Experience) למותג נוטלה יצר חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם ממרח נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות "עשו זאת בעצמכם" ומוצרים ייחודיים לצרכן.

המותג נוטלה הוא מוביל שוק בקטגוריית ממרחי שוקולד אגוזים ודורג בצמרת בקטגוריית מזון ומשקאות במדד המותגים של גלובס לשנת 2022.

"מדובר בחוויית שוקולד אמיתית לכל מי שמגיע, שמשתלבת עם חוויית הקנייה", אומר עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר. "החנות מחדשת ומרעננת את חוויית הביקור שבקניון. זהו מותג בינלאומי שעובד בארץ בפעילות סיטונאית, וזוהי דריסת הרגל הראשונה שלו בתחום הקמעונאות, ואנחנו מברכים על כך".

"אנחנו גאים שענקית השוקולד האיטלקית בחרה לפתוח בעופר הקניון הגדול סניף שבו יימכרו מוצרי המותג, כמו קרפ עם ממרח השוקולד המפורסם, גלידה משובחת, קרואסונים, מארזים מיוחדים ומגוון מוצרים נוספים", אמרה נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון. "אנו בטוחים שסניף זה יהווה אטרקציה לילדים, לבני נוער ולמבוגרים שיגיעו מכל רחבי הארץ".

המותג נוטלה הושק לראשונה בשנת 1964. ממרח אגוזי הלוז, שהושק בישראל בשנת 1975, זמין בלמעלה מ-160 מדינות ברחבי העולם.