בהשקעה של מיליון דולר: Alo Yoga מגיעה לישראל

קבוצת האופנה 911 קיבלה את הזיכיון הישראלי ותפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב • מותג הלייפסטייל פרימיום Alo Yoga נודע בזכות העיצובים החדשניים, הבדים המזוהים שאותם הוא מפתח והעובדה שהוא ידידותי לסביבה

בגדים של Alo Yoga / צילום: יח''צ Alo Yoga
בגדים של Alo Yoga / צילום: יח''צ Alo Yoga

מותג הספורט Alo Yoga מושק רשמית בישראל. קבוצת האופנה 911 קיבלה את הזיכיון הישראלי ותפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב, האחת בקניון TLV והשנייה כחנות בתוך חנות בחנות הדגל של story בכיכר דיזנגוף. ההשקעה בשתי החנויות עומדת על כמיליון דולר. במקביל, מתקיימים מגעים בנוגע למיקומים נוספים. 

איך לייצר מותג מצליח בישראל בלי לפתוח אפילו חנות פיזית אחת 

ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות-הברית והשקה של קולקציות מגוונות, מבגדי ספורט ועד פריטי athleisure.

החנויות שייפתחו בארץ ישמרו על חוויית הקנייה של החנויות הקיימות בעולם. המותג, שנוסד ב-2007 בלוס אנג'לס על-ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא אחד המותגים הצומחים בעולם בקטגוריית ה-Activewear וזוכה לפופולריות רבה גם בארץ, אף שעד כה לא היו לו חנויות פיזיות בישראל.

הלקוחות רכשו את הבגדים בחו"ל או בפלטפורמה המקוונת של סופר-פארם, בטרמינל איקס מבית פוקס, באתר עזריאלי.קום, באתר אינטימה ועוד. גם משפיעניות וסלבריטאיות כמו טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, היילי ביבר, סלינה גומז ואחרות מעלות ברשתות החברתיות שלהן את הבגדים של המותג, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

מותג הלייפסטייל פרימיום Alo Yoga נודע בזכות העיצובים החדשניים, הבדים המזוהים שאותם הוא מפתח והעובדה שהוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו.

קבוצת 911 אופנה הוקמה ב-2001 על-ידי אורי רייז, והיא מייצגת מותגים רבים בעלי אג'נדה סביבתית שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית, בסחר הוגן ובטבעונות. בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה אפשר למצוא את Scotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים. החברה מפעילה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן, רשת story, word וחנויות המותג Scotch & Soda, והיא מפעילה גם אתר סחר מקוון.