דוטס נאנו חתמה על עסקה שתכניס לה לפחות 5 מיליון דולר, המניה קפצה באוסטרליה

דוטס נאנו דיווחה היום על חוזה עם Theracell Labs • החברות ישתפו פעולה בפרויקט שבמסגרתו דוטס נאנו תספק את הטכנולוגיה שלה לאימות המוצרים שתשמש לסימון מוצרים במסגרת תהליכי העבודה של הלקוחה

ביוטק / צילום: Shutterstock, angellodeco
ביוטק / צילום: Shutterstock, angellodeco

מניית דוטס נאנו קפצה היום במסחר באוסטרליה ב-9% לאחר שהחברה דיווחה על חוזה חדש שיניב לה הכנסות של לפחות 5 מיליון דולר אמריקאי בשנה הראשונה.

דוטס נאנו מפתחת, מייצרת ומשווקת חומר נאנו, GQD, שמשמש לזיהוי זיופים. כשהחומר נחשף לאור UV הוא מחזיר אנרגיה בצבע משתנה וכך ניתן להשתמש בו כחתימה ייחודית שמעידה שמוצר מסוים אינו מזויף.

דוטס נאנו דיווחה היום על חוזה עם Theracell Labs, חברה בת של חברת הביוטק Orgenesis שנסחרת בנאסד"ק בשווי של 80 מיליון דולר. החברות ישתפו פעולה בפרויקט שבמסגרתו דוטס נאנו תספק את הטכנולוגיה שלה לאימות המוצרים שתשמש לסימון מוצרים במסגרת תהליכי העבודה של הלקוחה, כאשר ישנה התחייבות לרכישות בסך 5 מיליון דולר בשנה הראשונה. במקביל החברות ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים לייצר סטנדרט לזיהוי עבור תאים אנושיים. בעתיד בכפוף להצלחת שיתוף-הפעולה, הפיתוח עשוי להתרחב ובמקרה כזה החברה תקבל 5% מההכנסות נטו של המוצר.

דוטס נאנו נסחרת כיום במחיר של 36.5 סנט, לעומת 20 סנט כשמוזגה לשלד בורסאי אוסטרלי והפכה לחברה ציבורית ב-2016. שווי השוק שלה הוא 147 מיליון דולר אוסטרלי, שהם כ-353 מיליון שקל.