אחרי פחות מחצי שנה, ישראל טויטו פורש מתפקיד מנכ"ל צור תקשורת

טויטו חצה אל הקווים ועבר לתחום הייעוץ התקשורתי באוקטובר 2021, לאחר שסיים באקורד צורם את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13

ישראל טויטו / צילום: אריק סולטן
ישראל טויטו / צילום: אריק סולטן

החיבור בין מנכ"ל חדשות 13 לשעבר ישראל טויטו ליועץ התקשורת רונן צור מגיע לקיצו: לגלובס נודע כי אחרי פחות מחצי שנה של עבודה משותפת, הודיע טויטו לאחרונה כי יפרוש מניהול המשרד של צור.

טויטו חצה אל הקווים ועבר לתחום הייעוץ התקשורתי באוקטובר 2021, לאחר שסיים באקורד צורם את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13. טויטו קיבל את תפקיד מנכ"ל חדשות 13 במאי 2019, לאחר הפיטורים המתוקשרים של מנכ"ל חדשות 13 גולן יוכפז. בתחילה הוא מונה לתפקיד המנכ"ל הזמני, ולאחר הקמת ועדת איתור הגיע לשלב הסופי, התמודד על התפקיד מול העיתונאית טלי בן עובדיה, זכה באמונו של בעל השליטה לן בלווטניק ומונה למנכ"ל הקבוע.

טויטו חזר לנהל את חדשות 13 בתקופה מורכבת, שכללה בין היתר מהלך התייעלות דרמטי שבמסגרתו פוטרו כמעט שליש מהעובדים, זאת בזמן של שלוש מערכות בחירות ומבצע צבאי. הפער בין הציפיות של בעלי המניות לבין ביצועי החברה בשטח יצרו מתיחות לא פשוטה, וטויטו החליט לפרוש מתפקידו.

זמן לא רב לאחר מכן חשפנו בגלובס כי בכוונתו של טוויטו להצטרף כמנכ"ל משרדו של צור. החיבור בין השניים הצליח להביא להרמת גבות בתעשייה - טויטו מגיע עם DNA של איש חדשות וכיהן בין היתר כעורך המהדורה המרכזית של ערוץ 10 ולפני כן כעורך המגזין עם אושרת קוטלר; ואילו צור, אחד מיועצי התקשורת הבולטים בישראל, נחשב לבקיא מאוד בתקשורת אבל גם לאדם שמשתמש בשיטות פעולה אגרסיביות ושנויות במחלוקת.

טויטו וצור בחרו להעביר לגלובס תגובה משותפת, לפיה "בחודשים האחרונים הוביל ישראל טויטו את בניית המבנה הארגוני החדש של צור תקשורת לשנים הקרובות. עם השלמת התהליך הוא ביקש לסיים את תפקידו לטובת אתגרים חדשים, ואנו מודים לו על החברות הטובה ועל המקצועיות המרשימה, ועבודתנו המשותפת תימשך גם בעתיד באופנים אחרים".