יו"ר קשת דרורית ורטהיים מסיימת את תפקידה: "עוזבת חברה בריאה ואיתנה"

כתבה לעובדי קשת: "אני עוזבת קבוצה מופלאה שמתמודדת עם מלאכה מורכבת מאי-פעם בתנאים קשים ממה שידענו בעבר; זה לא סוד שיש פערים ערכיים שונים שמאתגרים את עולם התקשורת המודרני ואת קשת בפרט. האתגרים הללו מחייבים בירור יסודי וניהולי עמוק"

דרורית ורטהיים / צילום: יוסי כהן
דרורית ורטהיים / צילום: יוסי כהן

דרורית ורטהיים, יו"ר דירקטוריון חברת שידורי קשת בע"מ, הודיעה היום (ג') על סיום תפקידה ועל התפטרותה מחברות בדירקטוריון החברה.

במכתב לעובדי קשת כתבה ורטהיים: "הבוקר הודעתי לדירקטוריון ולהנהלת החברה על סיום תפקידי. כיהנתי כדירקטורית מאז שנת 2011 וכיו"ר החברה מאז תחילת שנת 2013. בשנים הללו עברה החברה לשידורים שבועיים רציפים, מהפסד לרווח, התבססה כחברת הברודקאסט הגדולה בישראל וכבית יוצר לתרבות מקור ולקונספטים שנרכשו על-ידי חברות מובילות בעולם. בתקופה זו החברה עברה מזיכיון לרישיון, רכשה את חברת החדשות של ערוץ 2 וביססה נוכחות דיגיטלית יוצאת דופן ופורצת דרך.

"אני עוזבת חברה בריאה ואיתנה. אני עוזבת קבוצה מופלאה של יוצרות ויוצרים, עיתונאיות ועיתונאים, חברות וחברי הנהלה, שמתמודדים עם מלאכה מורכבת מאי-פעם בתנאים קשים ממה שידענו בעבר.

"זה לא סוד שיש פערים ערכיים שונים שמאתגרים את עולם התקשורת המודרני ואת קשת בפרט. האתגרים הללו מחייבים בירור יסודי וניהולי עמוק ומתמשך, והם עתידים לפקוד את קברניטי הערוץ לעתים תכופות.

"קשת תמשיך להיות ערוץ התקשורת המוביל של ישראל. עם העוצמה האדירה הזו חייבת לבוא אחריות רבה, מצפן וגם - על אף שינוי הזמנים - מצפון. אני מאחלת לעובדות ולעובדי קשת וחברת החדשות המשך עשייה ברוכה, ומוסרת חיזוק אדיר על מלאכה יוצאת דופן בטיבה. אני משוכנעת שעוד ניפגש".