ענקית הספורט־טק הישראלית WSC Sports גייסה 100 מיליון דולר

וגם: פירמת הייעוץ דלויט הודיעה על רכישת קונפירמה, חברת החינוך שבדרך לארה"ב וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

עובדי חברת Wsc Sports / צילום: Trend54
עובדי חברת Wsc Sports / צילום: Trend54

אחת החברות המובילות בעולם בתחום תקצירי הספורט מבוססי הבינה המלאכותית, WSC Sports, הודיעה על השלמת סבב גיוס רביעי בסך 100 מיליון דולר, בהובלת (ION Crossover Partners (ICP. המשקיעים הקיימים, בהם (Intel Capital, O.G. Tech, Detroit Venture Partners (Dan Gilbert, השתתפו גם הם בסיבוב.

החברה עתידה להשתמש במימון החדש על מנת לתמוך בצמיחה המואצת שלה במהלך 2022 ומעבר לכך. לצד זאת, החברה מתכננת לגייס השנה יותר מ־150 עובדים נוספים, שעתידים להצטרף ל־270 עובדי החברה במשרדיה בישראל, בניו יורק, בסידני ובלונדון.

WSC Sports הישראלית ממוצבת כאחת מחברות הספורט־טק המובילות בעולם. החברה חצתה בשנת 2021 את רף 200 הלקוחות. לקוחות החברה נמנים על הגופים המובילים בעולם בתחום הספורט: קבוצות, ליגות, התאחדויות, יצרני תוכן וגופי שידור. במהלך שנת 2021, יצרו לקוחות WSC יותר מ־3.4 מיליון תקצירי ספורט על גבי הפלטפורמה של החברה, כמות המהווה במצטבר מעל 9 שנים של תוכן וידאו. בה בעת, בשנה החולפת נוצרו יותר מ־6,000 WSC Stories, שזכו לכ־100 מיליון צפיות, עם ממוצע CTR (שיעור לחיצה) של יותר מ־11 אחוזים.

לדברי דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד־שותף של WSC Sports, "הרגלי הצריכה של אוהדי הספורט משתנים ויחד עימם כל תעשיית הספורט. בעלי זכויות השידור נדרשים למצוא דרכים יצירתיות לתת לכל אוהד חוויית צפייה אישית, ולייצר אפיקי הכנסה חדשים.

"החברה ממשיכה בהרחבת סל המוצרים שלה על מנת לאפשר לבעלי זכויות השידור להתחבר לאוהדי הספורט בצורה מותאמת לכל פלטפורמה ובכל נגיעה שיש עם האוהדים. היכולת לייצר תוכן מותאם באופן אוטומטי ובזמן אמת מאפשרת פתיחה של אפשרויות רבות ויצירת חוויות שלא ניתן היה ליצור לפני כן".

דלויט רוכשת את קונפירמה

פירמת הייעוץ דלויט הודיעה על רכישת קונפירמה, שמתמחה בניהול סיכונים בתחום טכנולוגיית מידע ואבטחת מידע.

מטרת דלויט ברכישת קונפירמה היא לחזק את יכולות הפירמה בליווי וביישום פתרונות בעולמות הזיהוי ואיתור הסיכונים הטכנולוגיים, שיפור המערכות והתהליכים, ומזעור הסיכונים באמצעות מומחים בעלי ניסיון גלובלי.

קונפירמה הוקמה לפני 11 שנים על ידי יוחאי שמלוב ואבי טולדו. לחברה ניסיון רב בליווי וביישום פתרונות ניהול סיכונים ומערך בקרות פנימיות בארגונים מובילים, בדגש על חברות הייטק, ביטוח, בתי השקעות ובנקים. לפי האתר של קונפירמה, בין הלקוחות שלהם ניתן למצוא את פלייטיקה, צ'ק פוינט, סאפינס, ביטוח ישיר, הראל, אקסלנס, פסגות ועוד רבים.

מדלויט נמסר: "העסקה מעמיקה ומחזקת את הצעת הערך שלנו באמצעות מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים לאיתור זיהוי ומתן פתרון בניהול סיכוני IT".

מקונפירמה נמסר: "אנו בטוחים כי השילוב בין קונפירמה לדלויט, בתמיכת המעטפת המקצועית והעסקית של הפירמה, תייצר ללקוחות קונפירמה וללקוחות הפירמה ערך מוסף בתחום ניהול הסיכונים הטכנולוגיים".

 

חברת החינוך שבדרך לארה"ב

החברה הישראלית "הלן דורון", שפועלת בתחום החינוך הדו־לשוני לילדים ולבני נוער, חתמה על הסכם עם קואופרטיב החינוך האמריקאי ACES (Area Cooperative Educational Services) שבמסגרתו תכניס את פעילותה לבתי ספר בארה"ב.

היקף העסקה מוערך ב־5 מיליון דולר לארבע השנים הראשונות, וצפוי לגדול עם ההתרחבות למדינות נוספות. ACES, המייצרת תכנים ושירותים ייחודיים לשיפור החינוך הציבורי ב־25 מחוזות בארה"ב, תסייע להרחבת הפעילות של הלן דורון שמפעילה יותר מ־1,100 מרכזים ללימודי אנגלית ומתמטיקה ב-39 מדינות. תחילת הפעילות מתוכננת לספטמבר 2022 בשישה בתי ספר במדינת קונטיקט.

"החינוך הציבורי חשוב מאין כמותו, בוודאי עבור ילדים מרקע סוציו־אקונומי נמוך", מסבירה הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה. "לצערי, הפערים בעולם החינוך, בין מי שיש לו ויכול להרשות לעצמו לשלם לבין מי שלא, ממשיכים לגדול. אני מקווה שלפחות בתחום הפעילות שלנו, נצליח להעניק חינוך איכותי לכל ילד, ולא משנה באיזה מסגרת הוא נמצא".

חדשות טובות

הסטארט־אפ "סקיורית'ינגס" יוצא במהלך "חבר מביא תורם", שבמסגרתו כל עובד שיסייע בגיוס עובד חדש - יקבל מענק שאותו יתרום לקהילה, לפי בחירתו.