שלמה אייזיק ניצח בבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח ברוב גדול

שלמה אייזיק ניצח בפער גדול (79.4%) בבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח • הוא מוכר כבעלים של הפועל חולון בכדורסל והבעלים של יונט קרדיט, שעלתה לאחרונה לכותרות בעיקר בזכות חבילת השכר של משה כחלון

שלמה אייזיק / צילום: רמי זרנגר
שלמה אייזיק / צילום: רמי זרנגר

שלמה אייזיק ניצח בפער גדול מאוד (79.4%) בבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח. הוא מוכר כבעלים של הפועל חולון בכדורסל והבעלים של יונט קרדיט , שעלתה לאחרונה לכותרות בעיקר בזכות חבילת השכר של משה כחלון.

בחודש מרץ הודיע נשיא הלשכה לשעבר ליאור רוזנפלד כי הוא מתפטר כשמונה חודשים לפני תום הקדנציה, ומאז מתנהלת לשכת סוכני הביטוח בהובלת נשיא זמני - יוסי אנגלמן. לכן, רבים מקרב סוכני הביטוח חברי הלשכה ציפו לבחירות על מנת שבסופן ימונה נשיא קבוע ללשכה.

מספר בעלי זכות ההצבעה עמד על 4,451 סוכנים וסוכנות, אך 39% בלבד הצביעו (כ-1,700 סוכנים). מול אייזיק התמודד אודי הוד, שזכה ל-19.6% מהקולות.

בנובמבר האחרון  הודיע בית הדין הארצי של לשכת סוכני הביטוח שהוא פוסל את ועדת הבחירות המרכזית ולכן הבחירות יידחו בחצי שנה. זאת, בטענה כי התגלו אי סדרים בהתנהלותה של ועדת הבחירות, בראשה עומד גורם חיצוני - עו"ד חיים קנת, וכי היא פעלה בניגוד לתקנון לשכת סוכני הביטוח. "אני מביע אמון מוחלט בוועדת הבחירות ומעוניין לקיים את הבחירות כסדרן. ככל שאדרש לכך, אעתור לבית המשפט על מנת לשמור על ההליך התקין בבחירות ללשכת סוכני הביטוח", אמר באותה עת אייזיק.