התייצב לדיון תוך הפרת הבידוד וחויב ב-40 אלף שקל הוצאות

האדם התייצב לדיון מול גרושתו בבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב וטען שלא ידע על חובת הבידוד • למקום הוזעק משמר בתי המשפט והמשטרה • לאור התנהגותו של הנתבע, בית המשפט קיבל את התביעות שהגישה נגדו גרושתו

ביהמ''ש לענייני משפחה בת''א / צילום: אמיר מאירי
ביהמ''ש לענייני משפחה בת''א / צילום: אמיר מאירי

אדם שחזר מחו"ל התייצב אתמול (ג'), יום למחרת חזרתו, בבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, תוך הפרת חובת הבידוד שנקבעה על ידי הממשלה על כל החוזרים מחו"ל. בית המשפט קיבל את התביעות נגדו, לאחר שלא ניתן היה לקיים את הדיון, והטיל עליו לשלם לגרושתו 40 אלף שקל הוצאות משפט.

האדם התייצב לדיון מול גרושתו, שטענה בפתח הדיון באמצעות עו"ד רות דיין וולפנר כי הוא אמור לשהות בבידוד. האדם טען שלא ידע על חובת הבידוד וסבר כי מספיקה התשובה לבדיקת ה-PCR שביצע עם נחיתתו בנתב"ג.

למקום הוזעק משמר בתי המשפט והמשטרה. נערכה בדיקה והוברר כי אכן האדם אמור לשהות בבידוד. הוא הוצא על ידי המשטרה מאולם בית המשפט. הקנס על הפרת חובת הבידוד עומד על 5,000 שקל.

בית המשפט קבע כי היה על הנתבע לכלכל את צעדיו, התנהגותו מלמדת על זלזול בוטה בהליך המשפט, בזמנו של בית המשפט, ובזמנה של התובעת. התובע הצהיר בעבר כי הוא מודע לתאריכים הקבועים לדיון וכי עשוי להינתן פסק דין נגדו אם לא יגיע לדיונים.
לאור התנהגותו של הנתבע, ולאחר שלא התייצב גם לדיון קודם, בית המשפט קיבל את התביעות שהגישה נגדו גרושתו, וחייב אותו כאמור בהוצאות גבוהות.