רגע לפני העברת הבעלות: הוארך ההסכם הקיבוצי בפרטנר

ההסכם, שיחול על כ-2,700 עובדים, יהיה בתוקף עד סוף שנת 2024 • העובדים יקבלו תוספת שכר של 3% בשנה הבאה • עוד כולל ההסכם הגדלת השתתפות החברה בכרטיס ההסעדה סיבוס, המיועד לעובדים מחוץ למשרדי המטה בראש העין, שסכומו הכולל יעמוד מעתה על 41 שקל ליום, ואת הגדלת תקציב קרן הסיוע לעובדים מ-70 אלף שקל בשנה ל-150 אלף שקל בשנה

חתימת ההסכם הקיבוצי בפרטנר
חתימת ההסכם הקיבוצי בפרטנר

ההסתדרות, ועד עובדי קבוצת פרטנר וההנהלה חתמו היום (ג') על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה. ההסכם, שיחול על כ-2,700 עובדים, יהיה בתוקף עד סוף שנת 2024. ההסכם מחדש את כל הוראות ההסכם הקיבוצי הנוכחי שמסתיים בסוף דצמבר.

הצדדים מסרו כי בדומה להסכם הקודם, יוקצה תקציב לתוספות שכר שיהיו בהיקף של 3% בשנת 2022 ויחולקו בהתאם למנגנונים מוסכמים בין הצדדים. כמו כן הוארך תוקף מנגנון שיתוף עובדי פרטנר ברווחי החברה לשנת 2022. המו"מ לגבי תוספות שכר ושיתוף ברווחים עבור 2023 ו-2024 יתקיים החל מנובמבר בכל שנה.

עוד כולל ההסכם הגדלת השתתפות החברה בכרטיס ההסעדה סיבוס, המיועד לעובדים מחוץ למשרדי המטה בראש העין, שסכומו הכולל יעמוד מעתה על 41 שקל ליום, ואת הגדלת תקציב קרן הסיוע לעובדים מ-70 אלף שקל בשנה ל-150 אלף שקל בשנה.

תקציב הרווחה יעמוד על 12.3 מיליון שקל בכל אחת משנות ההסכם, בדומה לתקציב בהסכם הקודם.

מנכ"ל פרטנר אבי צבי: "חתמנו היום על הסכם שמשאיר את עובדי פרטנר במרכז, תוך עידוד למצוינות ותגמול על הישגים".

יו"ר ועד עובדי פרטנר, קרן אופק: "לעובדים בפרטנר יש גב חזק והנהגת עובדים מחויבת. העובדים יזכו לקידום כלכלי, תוספת שכר והגדלת הסיבוס".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "ההסכם משקף את התרומה המשמעותית של עובדות ועובדי פרטנר לצמיחת הקבוצה, תוך התמודדות לא פשוטה עם האתגרים וחוסר הוודאות בשוק התקשורת".