מאומת לקורונה נכח בטיסת רה"מ מאיחוד האמירויות; בנט ופמלייתו בבידוד

ראש הממשלה בנט שב אתמול מביקור בין יומיים באיחוד האמירויות במהלכו נפגש בין היתר גם עם יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד • עוד לא ידוע האם האדם שנכח על הטיסה, שאינו מצוות לשכתו של בנט, נדבק באומיקרון

ראש הממשלה נפתלי בנט / צילום: חיים צח-לע''מ
ראש הממשלה נפתלי בנט / צילום: חיים צח-לע''מ

בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט עדכנו הבוקר כי אדם שנכח בטיסתו אתמול חזרה לארץ מאיחוד האמירויות התגלה כמאומת לנגיף הקורונה. עוד לא ידוע האם האדם, שאינו מצוות לשכתו של בנט, נדבק באומיקרון. הנושא בבדיקה וטרם התקבלה תשובה בנושא.

מלשכת רה"מ נמסר כי "עם קבלת המידע, פנתה לשכת ראש הממשלה למשרד הבריאות לקבלת הנחיות מפורטות. בהתאם לנהלי משרד הבריאות ועפ"י התכנון, כלל אנשי פמליית רה"מ, לרבות ראש הממשלה, שוהים כעת בבידוד ויבצעו מחר בדיקת PCR נוספת".

אתמול חזר בנט היישר מטיסתו אל הכנסת כדי להשתתף בהצבעות הליליות מיציע המבודדים במליאה. במשכן הכינו עבורו חדר מיוחד לבידוד, ובו הוא שהה בין ההצבעות במקום בלשכתו שבקומת הממשלה. באופן דומה גם שר הביטחון בני גנץ שנדרש לבידוד לאחר שובו מארה"ב הצביע מיציע המבודדים, וגם עבורו הוכן חדר מיוחד הרחק מחדרי חברי הכנסת, כמתחייב.

ראש הממשלה בנט שב אתמול מביקור בין יומיים באיחוד האמירויות, במהלכו נפגש בין היתר גם עם יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד, באבו דאבי. מלבד הפגישה עם יורש העצר, נפגש רה"מ עם שר התעשייה וההייטק ועם שרת התרבות של איחוד האמירויות. בפגישתו עם השר, סיכם רה"מ על שיתוף פעולה בין המדינות בתחום האנרגיות המתחדשות, תוך הצבת יעד משותף - לפיו תוך 5 שנים יהיו ישראל והאמירויות מובילות בתחום האנרגיות המתחדשות. המטרה היא לשלב בין היכולות המשותפות, כך שיבטאו את היתרונות היחסיים של כל מדינה.