קבוצת חנן מור תרכוש 2.3 דונם בגבעתיים תמורת 225 מיליון שקל

הקבוצה מתכוונת להקים במתחם מגדל בן כ-50 קומות בשטח כולל של כ-34 אלף מ"ר, שבו יהיה תמהיל של מגורים, מגורים להשכרה ארוכת טווח, שטחי מסחר ותעסוקה

חנן מור / צילום: איל יצהר
חנן מור / צילום: איל יצהר

קבוצת more בהובלת חנן מור ואבי מאור הודיעה שזכתה במכרז רמ"י לחטיבת קרקע בשטח של 2.3 דונם באזור התעסוקה כורזין בגבעתיים, שאותם תרכוש תמורת 225 מיליון שקל.

הקבוצה מתכוונת להקים במתחם מגדל בן כ-50 קומות בשטח כולל של כ-34 אלף מ"ר, שבו יהיה תמהיל של מגורים, מגורים להשכרה ארוכת טווח, שטחי מסחר ותעסוקה. מכרז זה, הינו אחד "ממכרזי הייזום" החדשים של רמ"י, שבהם משווקת קרקע שאינה מתוכננת וכחלק מהליך המכרז, היזם נדרש לאשר, לתכנן ולאשר תב"ע למתחם.

יש לציין כי תוכנית המתאר של גבעתיים, שלא אושרה עדיין, מייעדת פיתוח משמעותי לאזור דרום העיר, הכולל תוספת של כ-800 אלף מ"ר שטחי מגורים, 316 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ו-47 אלף מ"ר שטחי מסחר. לפי התוכנית למתחם כורזין, מבני תעסוקה ישנים בני 3-5 קומות יוחלפו במגדלי תעסוקה מעל קומות מסחר וציבור.

לפני כשבוע דיווחה קבוצת מור על הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה עם רווח נקי ברבעון השלישי של 2021 שהסתכם לסך של כ-59.3 מיליון שקל, לצד הכנסות של 316.2 מיליון שקל, רווח תפעולי של 139 מיליון שקל ורווח נקי של 87.1 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

חנן מור, יו"ר קבוצת מור, מסר כי "החברה תיזום את הפרויקט בשיתוף ראש עיריית גבעתיים על מנת לתת מענה לצורכי תושבי העיר בעיקר ברמת פתרונות דיור להשכרה שחסרים מאוד וככל שיינתנו זכויות נוספות בפרויקט, ניתן יהיה לתת הקצאה של דיור מסובסד לתושבי העיר.

"מהלך זה משלב את כוונת רמ"י לאפשר לחברות לבצע תהליכי שינוי ייעוד, תכנון והשבחה של הקרקע. מדובר במהלך מבורך שהחברה נערכת אליו בשיתוף עם גופים מוסדיים שמוצאים בהשקעה זו הזדמנות משמעותית לצרף הון לטווח בינוני וארוך עם גוף יזמי משמעותי ובשילוב רשות מקומית ורמ"י על מנת להעניק פתרונות דיור משמעותיים לתושבי ישראל".