NGS גייסה 5 מיליון דולר אוסטרלי להאצת אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית

תקבולי ההנפקה ישמשו את החברה להאצת חדירת מותג Healthy Heights® בשווקים של סין וארה"ב, להשקעה במלאי ולהרחבת המכירות ומימון בדיקות קליניות של מוצרים חדשים בפיתוח

מנכ''לית NGS, לירון פנדל והמייסד פרופ' משה פיליפ / צילום: שלומי יוסף
מנכ''לית NGS, לירון פנדל והמייסד פרופ' משה פיליפ / צילום: שלומי יוסף

חברת NGS, חברת התזונה הגלובלית היוצרת תוספי תזונה מוכחים קלינית המבוססים על פורמולציה מדעית, דיווחה על השלמתה המוצלחת של הנפקת מניות שבה גייסה 5 מיליון דולר אוסטרלי (לפני עלויות) במחיר של 21.5 סנט למניה.

תקבולי ההנפקה ישמשו את החברה להאצת חדירת מותג Healthy Heights® בשווקים של סין וארה"ב, להשקעה במלאי ולהרחבת המכירות ומימון בדיקות קליניות של מוצרים חדשים בפיתוח.

לירון פנדל, מנכ"לית Nutritional Growth Solutions, אמרה: "אנו מרוצים מאוד מהתמיכה החזקה לה זכינו בהנפקה מבעלי המניות הקיימים, כמו גם ממשקיעים מוסדיים חדשים ומשקיעים מתוחכמים. זוהי הבעת אמון בחזון של NGS להוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה שלנו המבוססת על שלושה נדבכים".

"אנו מגבירים את ההתמקדות בשוקי ארה"ב וסין, משום שהם מציעים את הפוטנציאל הגבוה ביותר עבור Healthy Heights® וניגש מיד לבניית הון במותג בכל אחד מהאזורים על מנת להגביר את המודעות ולעודד את הביקוש למגוון מוצרינו, הרשומים כפטנט והוכחו קלינית כמעודדי צמיחה בצעירים".