לקראת פתיחת התיירות ביוון: קבוצות מלונות בראון מתעדת לפתוח עשרות מלונות במדינה

שר התיירות היווני האריס תאוהאריס העריך כי הישראלים יהיו התיירים הראשונים שיחנכו את התיירות של יוון: "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שאזרחיה התחסנו באחוזים גבוהים ביותר. זה נותן לישראל יתרון אדיר על יתר מדינות אירופה והעולם בכלל"

על רקע הפרסומים של משרד התיירות היווני לפיהם המדינה תפתח שעריה לתיירים מחוסנים ב-14 במאי, העריך שר התיירות היווני האריס תאוהאריס כי הישראלים יהיו התיירים הראשונים שיחנכו את התיירות של יוון אחרי ההפסקה הארוכה שהיא חוותה בשנת הקורונה. את הדברים השמיע השר היווני לליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות  בראון.

תאוהאריס: "אנו צופים כי הישראלים יהיו הראשונים שייכנסו ליוון לאחר פתיחת המדינה לתיירים. ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שאזרחיה התחסנו באחוזים גבוהים ביותר, והנתונים מוכיחים כי החיסון שקיבלו אכן אפקטיבי ביכולתו להגן מפני וירוס הקורונה. זה נותן לישראל יתרון אדיר על יתר מדינות אירופה והעולם בכלל".

השר הוסיף ואמר כי "היחסים המיוחדים והחמים בין ישראל ליוון מבוססים על אמון גבוה ושיתוף פעולה משמעותי בין הממשלות. אנו עובדים במרץ לקראת הכרה בדרכון הירוק ובהכנת תשתיות שיאפשרו לתיירים המחוסנים מישראל נחיתה בטוחה, כניסה חלקה ללא צורך בבדיקות ובידוד והנאה מרבית מכל מה שיש ליוון הנפלאה להציע".

בשנה האחרונה השיקה מלונות בראון שלושה מלונות באתונה. המלונות הללו סגורים בדומה לשאר המלונות ביוון. מבחינת הרשת, ברגע שיינתן האות, שלוש המלונות יופעלו ולמעשה כבר ניתן לשריין בהם חדרים. מדובר במלון בראון אקרופול המונה 165 חדרים והממוקם בסמוך לכיכר אומוניה. זהו מלון שהוקם בשנות ה-60 והוא מתנשא לגובה של 11 קומות כאשר בגג המלון שוכן בר קוקטיילים. מלון DAVE RED המונה 87 חדרים וגם הוא נמצא במיקום מרכזי סמוך לכיכר אומוניה וגם הוא משלב בר ומועדון. מלון נוסף הוא BROWN TOWNHOUSE המונה 51 חדרים והוא שוכן במדרחוב הקרוב לרחוב Ermou, אזור הקניות הראשי של אתונה. במלון יפעלו מסעדת ביסטרו ספא וחדר כושר. שלושה מלונות נוספים שייפתחו בחודשים הקרובים הם לייטהאוס אתונה שימנה 223 חדרים, בראון ספייסס שימנה 66 חדרים - שניהם ממוקמים במרכז אתונה וריזורט BROWN BEACH CORINTHIA הממוקם במרחק של כ-45 דקות נסיעה מאתונה והמציע חוף ים פרטי ומרכז ספורט ימי ופארק פעילויות לכל המשפחה. הריזורט ימנה 277 חדרים.

קבוצת בראון שהוקמה 2010 מתעתדת לפתוח בשנים הקרובות כ-20 מלונות וריזורטים רובם באתונה, חלקם בכרתים, בסלוניקי ואף בלימסול (קפריסין). מלונות אלה נמצאים בשלבים שונים של הקמה ופיתוח. עם השלמתם תחזיק הקבוצה בכ-3,000 חדרים ברחבי יוון והאיים ובקפריסין.

אביגד מסר כי: "זיהינו את הפוטנציאל העצום שיש לאתונה בפרט ויוון בכלל כבר לפני שלוש שנים. משבר הקורונה לא הרפה את ידינו ואנחנו מאמינים כי שוק התיירות היווני יהיה מהראשונים להתאושש. אנחנו פעילים גם בגרמניה ובקרואטיה, אך עם שלושה מלונות פעילים, שלושה נוספים הצפויים להיפתח בשבועות הקרובים ומעל 20 נוספים בשלבי הקמה שונים באתונה, בסלוניקי והאיים, יוון מתעתדת להפוך בשנים הקרובות למוקד העשייה המלונאית הענפה שלנו. יש לנו יחסים קרובים וחמים עם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטאקיס ועם שר התיירות האריס תאוהאריס, ואנו מעורבים ומסייעים בפיתוח תשתיות התיירות מחדש לאחר הקורונה ובחידוש פני הערים אתונה וסלוניקי".