הזאב האמיתי מוול סטריט במסר לקרנות הגידור: "אנחנו לא פאקינג עוזבים"

ג'ורדן בלפורט, הברוקר המולטי-מיליונר לשעבר שהורשע בהונאת משקיעים והסרט "הזאב מוול סטריט" בוסס על ספרו, תומך במשקיעים הקטנים מרדיט, קורא להם לא להיבהל מקרנות הגידור ועל הדרך לא חוסך ביקורת מאפליקציית רובין הוד

סצינה מתוך "הזאב מוול סטריט" / צילום: Mary Cybulski, באדיבות yes
סצינה מתוך "הזאב מוול סטריט" / צילום: Mary Cybulski, באדיבות yes

הזאב האמיתי מוול סטריט, ג'ורדן בלפורט, תומך במשקיעים הקטנים מ-WallStreetBets וקורא להם לא לוותר. הברוקר לשעבר, שספרו עובד לסרט "הזאב מוול סטריט" ע"י מרטין סקורסזה, חזר לאישיות הקודמת שלו כסוחר ושיחזר סצינה מתוך הסרט בהתאמה למצב בבורסות וול סטריט כיום.

בסרטון באורך כשלוש דקות המולטי-מיליונר לשעבר עודד את משקיעי רדיט וסוחרי היום לא להיבהל מקרנות הגידור והשורטיסטים. בלפורט גם לא חסך ביקורת מאפליקציית רובין הוד, שחסמה את המסחר במניות גיימסטופ בשבוע שעבר.

"אנחנו לא פאקינג עוזבים", צייץ בלפורט כששיתף את הסרטון, בתוספת ההאשטג #HoldTheLine, המוטו של משקיעי WallStreetBets.

בלפורט משחזר את הנאום שנושא לאונרדו דקפריו בסרט, כשהוא מכריז בפני עובדי החברה שלו כי הוא לא יפסיק לסחור. נזכיר כי במציאות הסדר הטיעון של בלפורט על האשמות הונאת משקיעים והרצת מניות כלל מניעתו ממסחר בוול סטריט ועיסוק בשוקי ההון.

רק בשבוע שעבר אמר בלפורט לכמה רשתות תקשורת אמריקאיות כי למניפולציה במניות AMC וגיימסטופ יהיו "קורבנות עצומים", וכעת נראה שהוא משנה את דעתו לחלוטין ועובר לתמוך בסוחרים הצעירים.