מייסד מקס סטוק מימש מניות הרשת בהיקף 4 מיליון שקל

אורי מקס מכר את המניות לפי לפי מחיר מניה של כ-14 שקל • וגם: מרדכי אלישע, הממונה על זרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה, יסיים את תפקידו בסוף אפריל 2021

חנות מקס סטוק בבני ברק / צילום: שני מוזס
חנות מקס סטוק בבני ברק / צילום: שני מוזס

כארבעה חודשים לאחר הנפקת רשת המוצרים המוזלים מקס סטוק, מייסד הרשת, אורי מקס, מימש נתח קטן מהחזקותיו תמורת כ-4 מיליון שקל. המכירה, שבוצעה בבורסה, נעשתה לפי מחיר מניה של כ-14 שקל, דומה למחיר המניה הנוכחי, וזאת אחרי שמאז שהתחילה להיסחר בחודש ספטמבר האחרון ועד כה, היא התחזקה בכ-10% ומשקפת למקס סטוק שווי נוכחי הנע סביב כ-2 מיליארד שקל.

לאחר המכירה נותרו בידיו של מקס קרוב ל-18% ממניות הרשת, בשווי שוק נוכחי של כ-350 מיליון שקל. המימוש הנוכחי שביצע מקס הוא "כסף קטן" עבורו, לאחר שבמסגרת הנפקת המניות של מקס סטוק, בעלת השליטה ברשת, קרן הפרייבט אקוויטי AMI של אייפקס מכרה, יחד עם שותפיה - אורי מקס ואבן צ'ארלס ניומן, נתח מהחזקותיהם במקס סטוק תמורה כוללת של כחצי מיליארד שקל - עיקרה הגיע לכיסיה של AMI.

חדשות טובות

מדריכי טיולים ישראלים השוהים בחו"ל הוזמנו על ידי אינטל קרית גת, להעביר לעובדים סיורים וירטואליים מהאתרים השונים. מטרת המהלך "לטעום חו"ל", ולתמוך בפרנסת המדריכים.

מצנח הזהב

מרדכי אלישע, הממונה על זרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה, יסיים את תפקידו בסוף אפריל 2021, בתום 3 שנים בתפקיד, ולמעלה מ־26 שנים בשירות המדינה.