אינטרנט | בלעדי

IBC במו"מ לכניסה לשוק החרדי: החלה במגעים עם עיריית בית שמש

ראשת העירייה עליזה בלוך ואיתמר ברטוב מנכ"ל החברה מקדמים הפריסה ברמת בית שמש

עליזה בלוך, ראשת העיר בית שמש / צילום: תמר מצפי
עליזה בלוך, ראשת העיר בית שמש / צילום: תמר מצפי

חברת IBC מתכננת להתרחב למגזר החרדי ולספק לו אינטרנט על גבי סיבים אופטיים. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה מנהלת החברה מו"מ עם עיריית בית שמש, וזאת במטרה לפרוס סיבים ברמת בית שמש שתושביה בעיקר חרדים, וקיימות בו תשתיות תת קרקעיות של חברת חשמל שמאפשרות פריסת סיבים מהירה. במגעים שותפים ראשת העירייה עליזה בלוך, ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב. האחרון שימש בעבר כסמנכ"ל רגולציה ומזכיר חברת סלקום, שהיא גם שותפה במיזם IBC.

כרגע מתנהלים מגעים בין הצדדים ועדיין לא הוחל בשלב התיכנון ואולם הצעד של IBC משקף את מגמת ההאצה של פריסת הסיבים השנה והגעה לאזורי פריפריה רבים כמו קרית גת, נהריה, עפולה, רמלה, באר שבע ועוד.

בתקופת הקורונה התברר כי ישנו ביקוש ער במגזר החרדי לשירותי אינטרנט. האוכלוסייה סבלה מקשיים חמורים של תשתיות חסרות שבמשך שנים לא טופלו ומשרד התקשורת נדרש לאלתר פתרונות טכנולוגיים מהירים כדי לסייע לה.

במסגרת ההכנות לכניסה לתחום האינטרנט במגזר החרדי IBC (מפעילת המותג UNLIMITED) התקשרה וצירפה את החברות אינטרנט רימון ו-019 מובייל שמתמחות באספקת שירותי אינטרנט למגזר החרדי שמציב דרישות מחמירות בתחום סינון האתרים. כיום פועלת UNLIMITED עם הספקיות סלקום, הלו 015, אקספון 018 ועמית נט. לאחרונה השלימה החברה גיוס מימון של 400 מיליון שקל על מנת לתמוך במהלכי ההתרחבות.