יצא לכם לחשוב איך ילדים תופסים את מהות הקשר האנושי לאחר משבר הקורונה. אחרי חוויה כזו בילדות המעצבת, האם הדור הצעיר אי פעם ירשה לעצמה, למשל, להיות קהל בהופעה חיה ולהימחץ עם ההמון במשך שעות של החלפת זיעות? האם הם יבלו בשוק הכרמל ביום שישי בצהריים וימצאו הנאה בכך שכל אחד כמעט נושף לתוך סל המצרכים של מי שהולך לידו והמוכרים נוגעים בסחורה בידיים חשופות? או ש'קניות' יהיו לנצח בשבילה להיכנס בבהילות לחנות בעת חבישת מסיכה?
מגיפות קודמות שינו את החברה שבה אנחנו חיים. על מגיפת ה"מוות השחור" באירופה אומרים שהיא קידמה מאוד את האנטישמיות, כי קל היה להאמין שהיהודים הרעילו את הבארות. על האיידס אומרים שהיא שינתה דרמטית את כל היחס שלנו ליחסי מין, במיוחד עבור מי שהיה קרוב למוקד הסכנה. והיום כולנו, בכל העולם, במוקד הסכנה. אז מה תשאיר אחריה הקורונה באופי ובתפיסת העולם שלנו?
מוזמנים להאזין ולעקוב אחרינו בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס, או באפליקציה האהובה עליכם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.