נעים בסופ"ש? למה רמת גן, הרצליה והוד השרון מסרבות להצטרף לחגיגה של תל אביב

ההצלחה של סוף השבוע הראשון של מיזם התחבורה בשבת בגוש דן מעורר לחץ על ראשי רשויות שעדיין לא הצטרפו • ראש עיריית הוד השרון: "אף רשות חוץ מת"א לא מסוגלת לממן קווים אפקטיביים לאורך זמן מכיסה"

נוסעים בתור למיזם "נעים לסופ"ש", בשבת בתל אביב / צילום: כפיר סיון
נוסעים בתור למיזם "נעים לסופ"ש", בשבת בתל אביב / צילום: כפיר סיון
שירות ההסעות "נעים בסופ"ש" בגוש דן יצא לדרך והוגדר על ידי העיריות השותפות "הצלחה מסחררת": יותר מ-10,000 נוסעים השתמשו בקווים בכ-650 נסיעות, ב-500 תחנות בדרך בין הערים תל אביב, רמת השרון, קריית אונו וגבעתיים. העיריות נדרשו לתגבר את ההסעות בשל העומס הרב, ובסך הכול הפעילו את הקווים 35 כלי רכב. לאורך סוף השבוע הופעל השירות באמצעות מיניבוסים קטנים, אך נשקלת האפשרות לשלב גם אוטובוסים בחלק מהמסלולים כדי להדביק את הביקוש.