הנקראות ביותר

חברת סאמאנג' (Samange) מודיעה היום על גיוס סבב D בגובה 30 מיליון דולר

הסבב הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה ל-74.6 מיליון דולר ● החברה מעסיקה 170 עובדים במטה החברה בצפון קרוליינה, במשרדיה בסן פרנסיסקו, בהולנד, ובאנגליה ובמרכז הפיתוח בישראל

גיוס הון / צילום: Shutterstock
גיוס הון / צילום: Shutterstock

חברת סאמאנג' (Samange), המספקת תכנה לניהול שירות בארגונים במודל SaaS, מודיעה היום על גיוס סבב D בגובה 30 מיליון דולר, בהובלת קרן הצמיחה של מורגן סטנלי, Morgan Stanley Expansion Capital. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים בחברה: Marker ,Gemini ,Salesforce Ventures ,Viola Ventures וקרן Vintage.

הסבב הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה ל-74.6 מיליון דולר. לדברי דורון גורדון, מייסד ומנכ"ל החברה, מטרת הגייוס היא לתמוך בקצב הגידול המואץ של החברה, אותו החברה לא חושפת. בשנתיים האחרונות החברה החלה לעבוד עם לקוחות גדולים ביניהם חברות כמו סיילספורס, סימנס ו-3M. לקוחות החברה מעסיקים יחד מעל ל-2 מיליון עובדים.

כיום, החברה מעסיקה 170 עובדים במטה החברה בצפון קרוליינה, במשרדיה בסן פרנסיסקו, בהולנד, ובאנגליה ובמרכז הפיתוח בישראל. כספי הגיוס ישמשו להגדלת צוותי הפיתוח, המכירות והתמיכה של החברה. בחודשים הקרובים, סאמאנג' מתכננת לצרף לשורותיה כ-100 עובדים, מתוכם כ-50 למרכז הפיתוח בנתניה, אשר צפוי לגדול מ-80 ל-130 עובדים.

החברה מפתחת אפליקציית ענן, שמחוברת לכל המערכות שארגון משתמש בהן, ושולחת התראות, משימות ובקשת אישורים לאנשים הרלוונטיים כדי לדאוג שהתהליכים הפנימיים בארגון יתנהלו באופן חלק. דוגמה לתהליך פנים ארגוני כזה היא קליטה של עובד חדש בכל המחלקות, ופתיחת משתמשים עבורו בכל השירותים שהארגון משתמש בהם. דוגמאות נוספות הן אישורי כניסה למתקנים והזמנת קייטרינג לאירועים ארגוניים.

האפליקציה, המכונה Workflow Engine, עובדת בהתאם לתפיסה כי כל מחלקה בתוך הארגון היא נותן שירות לארגון. הארגון מגדיר את התהליכים הפנים ארגוניים אותם הוא רוצה לייעל באמצעות האפליקציה, או בוחר תהליך מתוך הטמפלטים שסאמאנג' מציעה, ומתאים אותו לצרכיו. זאת נוסף למנוע AI שמבצע התאמות ושיפורים בתהליכים המוגדרים.

דורון גורדון, מייסד סאמאנג'

הגיוס צפוי לשמש את החברה, נוסף על גיוס העובדים, גם להרחבת הפלטפורמה המשותפת שלה עם סיילספורס - Samange for Salesforce. המוצר נבנה בשיתוף פעולה עם סיילפורס, שהיא גם משקיעה אסטרטגית של החברה, והשקיעה בה 10 מיליון דולר בסוף 2016. לדברי גורדון, סיילספורס מפיצה את המוצר ללקוחותיה, אשר מדוגרים בין 2000 הארגונים הגדולים בעולם. מתוך שיתוף הפעולה עם סיילספורס, המוצר הופץ ל-30 לקוחות, והמספר נמצא בצמיחה. "בשנה שעברה הוכתרנו כחברה השנייה בקצב הצמיחה שלה, מתוך כמה אלפי ספקי התוכנה שסיילספורס עבדו איתם", מספר גורדון.

מלבד המוצר שפיתחה עם סיילספורס, לסאמאנג' יש מוצרים נוספים המקנים לה, לדברי גורדון "יכולת לטפל בכל סוגי הלקוחות בשוק". זהו שוק המכונה Employee Service Management, המוערך ב-12 מיליארד דולר. "יש לנו שוק של 12 מיליאר דולר, ואין הרבה חברות בשוק כזה גדול שאין להם כמעט תחרות. אז אנחנו מתכוונים להמשיך להביא עוד לקוחות ולעשות אותם מרוצים", אומר גורדון.

תעודת זהות:

הקמה: 2007

מייסד: דורון גורדון

משרדים: נתניה וצפון קרוליינה

עובדים: 170, מתוכם 80 בישראל.

גיוסי הון: 74.6 מיליון דולר ב-4 סבבים

משקיעות בולטות: Morgan Stanley Expansion Capital, סיילספורס ונצ'רס, Gemini Israel Ventures, ויולה ונצ'רס, Marker LLC ו-Vintage Investment Partners.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות