דבח מצפה להעלאה של 8% בשכרו כמנכ"ל דלתא לעלות שנתית של עד 2.5 מיליון דולר

חברת ההלבשה התחתונה מבקשת לאשר למנכ"ל, שהוא גם בעל השליטה בה, משכורת בסיס שנתית של של 810 אלף דולר – עלייה של 8% ביחס לשכרו כיום • בימים האחרונים הצטרפו לדירקטוריון דלתא ריצ'י האנטר, שלמה שרף ורינת גזית

אייזק דבח, בעל השליטה בדלתא ומנכ"ל החברה / צילום: אמיר לוי
אייזק דבח, בעל השליטה בדלתא ומנכ"ל החברה / צילום: אמיר לוי

בעלי מניות חברת ההלבשה התחתונה דלתא יתבקשו בקרוב לאשר את תנאי העסקתו של בעל השליטה, אייזק דבח, במסגרת תפקידו כמנכ"ל, בעלות שנתית כוללת של עד 2.5 מיליון דולר (כ-9 מיליון שקל על בסיס שער הדולר שאליו החברה מתייחסת).

דלתא  מבקשת לאשר לדבח משכורת בסיס שנתית של 810 אלף דולר (2.95 מיליון שקל) - עלייה של כ-8% ביחס לשכרו השנתי כיום, המשקפת עלות חודשית של 67.5 אלף דולר (כ-246 אלף שקל), נוסף לתנאים סוציאליים ומענקים בכפוף לעמידה ביעדים.

דלתא מבקשת לאשר לדבח מענק שנתי בהיקף משכורתו השנתית (810 אלף דולר), העשוי לגדול ל-1 מיליון דולר בתנאים מסוימים על בסיס תוצאות החברה, נוסף על מענק רב-שנתי של כ-2 מיליון דולר, שישולם לו בתחילת שנת 2022, בכפוף לעמידה ביעדים.

בדלתא ציינו כי תנאי העסקתו לקחו בחשבון את הישגיו כמנכ"ל החברה, התחשבו ב"בקיאותו, השכלתו, ניסיונו וכישוריו בענף הטקסטיל וההלבשה"; וכי החברה מעוניינת שדבח ימשיך להעניק לה "מניסיונו ומכישוריו בתפקיד מנכ"ל החברה, וזאת גם לאור הניסיון הרב והידע שצבר במסגרת פעילותו בחברה, לאור יכולות הניהול המוכחות שלו ולאור ההישגים המוכחים שהיו לו".

עוד יתבקשו בעלי מניות דלתא באסיפה, שמתוכננת להתכנס בתחילת דצמבר, לאשר את מינויו של יהושע (שוקי) גולד, שכיהן כיו"ר חברת OPC רותם עד 2016, לתפקיד דירקטור חיצוני (דח"צ) בחברה. בימים האחרונים הצטרפו לדירקטוריון דלתא ריצ'י האנטר, שלמה שרף ורינת גזית.

דלתא עוסקת בפיתוח, עיצוב, ייצור ומכירת מוצרי הלבשה תחתונה, גרביים, הלבשת ילדים, הלבשת פנאי והלבשת Activewear; ומחלקת את פעילותה למכירות מוצרים ממותגים ומוצרים למותגים הפרטיים של לקוחותיה. מניית החברה איבדה מתחילת השנה כ-12% מערכה ומשקפת לדלתא שווי נוכחי של כ-2.6 מיליארד שקל.

בסיכום המחצית הראשונה של השנה הכנסותיה של החברה צמחו בכ-3% ל-673 מיליון דולר, אך הרווח הנקי נשחק ב-4% ל-14 מיליון דולר.