נייס השלימה את רכישת Mattersight ב-103 מיליון דולר

הרכישה של חברת הטכנולוגיה האמריקאית הושלמה לאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים מבעלי המניות של Mattersight, שנייס שילמה להם 2.7 דולרים על כל מניה שברשותם • נייס הודיעה על כוונת הרכישה באפריל, והמחיר שהציעה שיקף פרמיה של 25% על מניית Mattersight בנאסד"ק

ברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: CRC Media
ברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: CRC Media

חברת נייס   השלימה את רכישת Mattersight מארה"ב בתמורה לכ-103 מיליון דולר. הרכישה הושלמה לאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים, כולל מבעלי המניות של Mattersight, שנייס שילמה להם 2.7 דולר עבור כל מניה שברשותם. נייס הודיעה על הרכישה בחודש אפריל האחרון, והמחיר שהציעה שיקף אז פרמיה של כ-25% על מחיר המניה של Mattersight בנאסד"ק.

נייס מספקת פתרונות לניהול קשרי לקוחות וסיכונים והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של ת"א לפי שווי שוק של 7.2 מיליארד דולר. בהודעה על רכישת החברה ציינה נייס כי באמצעות ניתוח אינטראקציות, Mattersight מייצרת תובנות עמוקות הן לגבי הלקוח והן לגבי נציג השירות, ופועלת על פי תובנות אלו בזמן אמת על מנת לחבר ביניהם באופן ייחודי. שילוב הפתרונות הקיימים של נייס עם אלו של Mattersight אמורים, להערכת נייס, לאפשר לארגונים ליהנות מהפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, המייצרים פרסונליזציה וקשר אישי בין הלקוח לארגון בזמן אמת.

אתמול (ב'), עם השלמת העסקה, מסר מנכ"ל נייס, ברק עילם: "אנו נרגשים להוסיף את Mattersight לתוך נייס. בהיותנו חברה מובילה באנליטיקס בענן, אני גאה לספק ללקוחות שלנו טכנולוגיה חדשנית".

מניית נייס עלתה אתמול בנאסד"ק ב-2.5% והשלימה עלייה של כ-50% במחיר המניה בשנה החולפת. בסוף הרבעון השני, לפני השלמת הרכישה, היו לנייס בקופה 689 מיליון דולר. בשנים 2016-2017 נייס רכשה 5 חברות בהיקף כולל של כ-1.2 מיליארד דולר, שהגדולה ביניהן היא InContact שנרכשה תמורת 940 מיליון דולר.