הביקוש למודיעין דיגיטלי הביא לזינוק בהכנסות סלברייט

הכנסות סלברייט הפרטית זינקו ב-60% ברבעון הראשון של השנה

מודיעין דיגיטלי / צילום: Shutterstock
מודיעין דיגיטלי / צילום: Shutterstock

חברת המודיעין הדיגיטלי הפרטית סלברייט (Cellebrite) דיווח כי הכנסותיה צמחו ב-60% ברבעון הראשון של השנה. החברה מדווחת על גידול משמעותי במכירות תוך גידול במספר העסקאות האסטרטגיות הגדולות.

סלברייט דיווחה על ביקוש חזק לשירותי digital intelligence - כלים פורנזיים דיגיטליים המיועדים למעבדה ולשטח, וכן כלי אנליטיקה המאפשרים לחוקרים, לתובעים ולבוחנים לאתר ראיות רלוונטיות. החברה דיווחה על גידול של יותר מפי שניים בהיקף העסקאות השוטפות וכן על עסקאות משמעותיות עם לקוחות גדולים ממגזרי אכיפת החוק, הצבא והמודיעין בכל השווקים העיקריים. החברה גם השיקה ממשק חדש ללקוחות אנליטיקה, שנועד לשימושם של חוקרים.

הכלים שפיתחה סלברייט משמשים סוכנויות לאכיפת חוק, צבא ומודיעין בעשרות מדינות להשיג נתונים ולאתר פעילות מסוכנת. בין השאר, סייעה החברה להוציא מידע ממכשיר האייפון של מחבל שנחקר על ידי ה-FBI. מערכות החברות מסוגלות לאסוף ולנתח נתונים מטלפונים סלולריים, מחשבים וטאבלטים, מחשוב ענן ואפילו נתונים מרחפנים אזרחיים שנלכדו בידי כוחות הביטחון.

יוסי כרמיל, מנכ"ל עולמי משותף בסלברייט, אומר: "החברה ממשיכה לצמוח בקצב מסחרר והביקוש אחר מוצרי הדגל שלנו בכל האזורים הגאוגרפיים העיקרים הולך וגדל בשורה של טכנולוגיות מתקדמות. מעבר לתוצאות אלה, הגורם שמניע את הצמיחה שלנו הוא חדשנות, שמובילה ליכולות ופיתוחים חדשים מול המתחרים".

"התוצאות הפיננסיות מהוות מדד חשוב להצלחה ויחד איתם יש המשך גידול ההשקעה במו"פ ומעבר מהיר משלב החדשנות לשלב ההטמעה," אומר כרמיל.