ירידות בסיום המסחר בבורסה; מניית אל על ירדה בכ-4%

ירידות בבורסות אירופה; פתיחה שלילית בוול סטריט ■ אל מול השיאים במחירי המניות בעולם, בשווקים יש מי שמתחילים להזהיר מפני מחירים גבוהים מדי של המניות ■ אל-על ירדה המשיכה לרדת על רקע העלייה במחירי הנפט

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

המסחר בבורסת תל-אביב הסתיים היום (ד') בירידות, על רקע מגמה דומה בבורסות אירופה ומגמה שלילית בפתיחה בוול סטריט.

 

אל מול השיאים בוול סטריט, בשווקים יש מי שמתחילים להזהיר מפני מחירים גבוהים מדי של המניות, אפילו בועה.

בינתיים, מלבד העיסוק המתמשך בזהותו של יו"ר הפדרל ריזרב הבא, אותה צפוי הנשיא טראמפ לחשוף בקרוב, המשקיעים נושאים עיניהם לדוחות הרבעוניים של החברות הגדולות בעולם. עונת הדוחות מגיעה השבוע לשיא, והפרסומים צפויים לקבוע את סנטימנט השוק בטווח הקצר והבינוני.

3.5 מיליארד שקל: שנת שיא בגיוסי קרנות הנאמנות

בכנס השנתי של האיגוד הצפון אמריקאי לניתוחי עמוד שדרה, קבוצה הכוללת 10 חוקרים תציג תוצאות ביניים ממחקר פרוספקטיבי ראשון, רב מרכזי, בניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט. התוצאות מראות כי בניתוחי עמוד שדרה שבוצע באמצעות מערכת ההנחייה Renaissance של מזור רובוטיקה , הושגה הפחתה של פי 5 במספר הסיבוכים בניתוחים והפחתה של פי 7 בצורך בניתוחים חוזרים, בהשוואה לניתוחים המבוצעים ידנית בעזרת מערכת שיקוף רנטגנית בגישה זעיר-פולשנית בניתוחים לאיחוי חוליות מותניות.

דלק קידוחים  עלתה אתמול, וקבוצת דלק  ירדה, על רקע תוכניתה של הקבוצה למחוק את קידוחים מהמסחר. גם הודעה על רכישה חוזרת של מניותיה בסכום של עד 100 מיליון שקל עד סוף השנה לא עזרה לאושש את מניית הקבוצה.

אל-על  הוסיפה לעמוד במוקד לאחר שנפלה אתמול ב-4%, בין היתר על רקע העלייה במחירי הנפט - עלייה שמזיקה לשורה התחתונה של חברת התעופה הישראלית.

טבע  ירדה בכ-4%, שופרסל  עלתה בכ-1.5%.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]