מגמה מעורבת בסיום בוול סטריט לאחר העלאת הריבית

ירידות בסיום המסחר בבורסות אירופה ■ הפדרל ריזרב יתחיל לצמצם את היקף המאזן שלו שעומד על 4.5 טריליון דולר ■ פורסייט תחל מחר להיסחר בוול סטריט

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') במגמה מעורבת, לאחר שאמש ננעל המסחר בניו-יורק במגמה חיובית. כעת נסחרות בורסות אירופה בעליות, לקראת החלטת הריבית של הפדרל ריזרב הערב.

 

ועידת השוק הפתוח (ה-FOMC) הודיעה כצפוי על העלאת הריבית בארה"ב ל-1.25% כשההערכות מדברות על 3-5 העלאות ריבית עוד השנה אולם הנתון המשמעותי יותר הוא הכוונה של הפד להתחיל לצמצם את היקף המאזן שלו שעומד כיום על 4.5 טריליון דולר.

 

עוד לפני החלטת הריבית, פורסמו מדד המחירים לצרכן שירד ב-0.1% לעומת התחזיות שצפו עלייה של 0.2%, והמכירות הקמעונאיות לחודש מאי שירדו ב-0.3%התחזיות היו לעלייה ב-0.1%, לאחר עלייה של 0.4% באפריל.

ירידות נרשמו במסחר בנפט  לאחר שפורסמו נתוני מלאי הנפט השבועיים. מהנתונים עולה כי מלאי הנפט של ארה"ב ירדו ב-1.7 מיליון חביות בעוד התחזיות היו לירידה של 2.3 מיליון חביות.

פורסייט מגיעה לוול סטריט. החברה דיווחה היום לבורסה כי החל ממחר תחל להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול FRSX.

טסלה  טיפסה אמש לשיא כל הזמנים, לאחר שדגם ה- X SUV שלה זכה בדירוג הבטיחות המקסימלי של 5 כוכבים.

מזור רובוטיקה  הוסיפה לרכז עניין לאחר שהמניה נסחרה בתנודתיות עזה בימי המסחר האחרון מאז דיווחה החברה בסוף השבוע האחרון על פשיטת רשות ניירות ערך הישראלית על משרדיה, ותשאול בכיריה, בחודש מאי האחרון.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]