עליות קלות בנעילה בוול סטריט; אפל זינקה ביותר מ-6%

עליות שערים בסיום המסחר בבורסות אירופה ■ אפל היכתה אמש את התחזיות המוקדמות ■ פייסבוק תפרסם דוחות לאחר נעילת המסחר ■ הפדרל ריזרב הותיר את הריבית ללא שינוי

אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס
אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס

עליות מתונות נרשמו היום (ד') בניו יורק, כשמדד הדאו ג'ונס עדיין מתחת לרף ה-20 אלף נקודות. בבורסות אירופה מתנהל המסחר בעליות שערים.

 

הפדרל ריזרב הותיר את הריבית ללא שינוי (0.75%), בהתאם להערכות בשוק, הבנק המרכזי ימתין לעוד התפתחויות בנוגע למדיניות הפיסקלית של ממשל טראמפ החדש. יודגש כי לאחר פרסום ההחלטה, לא תתקיים מסיבת עיתונאים עם נגידת הפד ג'נט ילן.

"הטון של הודעת הפד היה יחסית חיובי, וקשה לראות מידע חדש שיזיז את הציפיות ואת המסחר בשוק", ציינו בדויטשה בנק.

בנוסף, סקר המשרות ADP פורסם ב-15:15 שעון ישראל, והצביע על תוספת של 246 אלף משרות חדשות בחודש ינואר, גבוה בהרבה מהתחזית המוקדמת לתוספת צנועה יותר של 165 אלף משרות, והכל לקראת פרסום דוח התעסוקה החודשי מטעם משרד העבודה האמריקאי, מחרתיים.

ב-17:00 שעוננו פורסם מדד מנהלי הרכש (PMI) לחודש ינואר, שעלה מעל התחזיות המוקדמות ל-56 נקודות (צפי 55 נקודות), לעומת קריאה של 54.7 נקודות בדצמבר 2016.

טבע  המשיכה לרכז עניין לאחר שנפלה אתמול לשפל של כעשור, על רקע הפסד במשפט פטנטים על הקופקסון.

אפל  היכתה אמש את התחזיות המוקדמות ברבעון החולף עם מכירות שיא לאייפונים, שהסתכמו ב-78.33 מיליון יחידות. התחזיות המוקדמות צפו מכירות של 77 מיליון אייפונים. הכנסות החברה הסתכמו ב-78.3 מיליארד דולר לעומת התחזיות המוקדמות שצפו מכירות של 76.3 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-3.38 דולר למניה, לעומת התחזיות שצפו רווחים של 3.22 דולר למניה.

עונת הדוחות בעיצומה, וגם אלקטרוניק ארטס  ו-AMD  פרסמו אמש לאחר הנעילה דוחות. היום תפרסם פייסבוק  תוצאות כספיות רבעוניות, לאחר סגירת המסחר.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]