להיט ברשת: מוצר חדש שהופך כל מכונית ישנה לחכמה

הכירו את ה-Exploride: פיתוח חדש ופשוט להתקנה בכל רכב שמאפשר לבצע פעולות רבות ברכב באמצעות הוראות קוליות ומחוות ידיים, ומספק גישה למגוון אפליקציות רשת ומידע חשוב בזמן הנהיגה

בעוד שצגי דשבורד הופכים לשכיחים יותר בכלי רכב חדשים, רובנו נאלצים להסתפק בצגים הישנים ובסמארטפון על מנת לקבל מידע רלוונטי על הרכב, לנווט ולתקשר עם אנשים אחרים תוך כדי נהיגה.

מוצר חדש בשם Exploride מקווה לתת מענה לאותם נהגים ולהפוך כל מכונית ישנה למכונית חכמה. מדובר במסך שקוף בגודל 6 אינץ' שמורכב על גבי הדש בורד ומופעל באמצעות הקול ומחוות ידיים. ה-Exploride מספק מידע על מהירות הנסיעה, תצרוכת הדלק, וגם נותן גישה למוזיקה, שיחות טלפון, הודעות טקסט, רשתות חברתיות ושירותי ניווט דרך גוגל מפות.

המסך מתקשר עם מכשירי סמארטפון ואייפון והוא מצויד באחסון פנימי בנפח 8 GB, זיכרון RAM בנפח 2 GB ואחסון ענן בנפח 1 GB. המכשיר מגיע עם האפליקציות Spotify, Pandora, Apple Music, Facebook ו Twitter, כאשר בעתיד תינתן האפשרות להורדת אפליקציות נוספות.

נכון לכתיבת שורות אלה הממציאים של Exploride הצליחו לגייס למעלה מ-550 אלף דולר דרך אתר גיוס ההמונים אינדיגוגו. אם אתם רוצים להפוך את המכונית שלכם לחכמה, תוכלו לרכוש את המסך דרך האתר תמורת 399 דולר, כלומר כ-1,600 שקל, כולל דמי משלוח, והוא ישלח אליכם בסביבות ינואר 2016.