משפחת משורר מכרה מגרש של 3.7 דונם ברמה"ש ב-80 מ' ש'

את הקרקע רכש מנחם אורן, שפעל בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן באנגליה ■ על המגרש מתוכנן לקום פרויקט שיכלול 96 דירות ושטח מסחרי

רמת השרון / צילום: תמר מצפי
רמת השרון / צילום: תמר מצפי

משפחת משורר, מבעלי קבוצת אשטרום, מכרה בימים האחרונים קרקע בשטח של 3.7 דונם ברמת השרון, תמורת כ-80 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

על הקרקע, הנמצאת ברחוב סוקולוב 73-75, עומדים כיום בתים ישנים המיועדים להריסה, ובמקומם צפוי לקום פרויקט שיכלול 96 דירות ועוד 2,000 מ"ר מסחרי.

מי שרכש את הקרקע הוא איש העסקים מנחם אורן, שפעל בשנים האחרונות בעיקר בתחום הנדל"ן באנגליה. אורן הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת אורנים פרויקטים, שהקימה בשנים האחרונות יחד עם אלקטרה נדל"ן את פרויקט SEA1 ליד מגדל האופרה והדולפינריום בתל אביב.

לפני כשנה מכרו אורנים ואלקטרה את חדרי המלון (230 חדרים) והמסחר בפרויקט למשפחת אמויאל הצרפתית, תמורת כ-370 מיליון שקל.

מצוקת היצע בעיר הקטנה

רמת השרון נחשבת לאחת הערים היקרות באזור המרכז. דירות 4 חדרים בשכונות המבוקשות בעיר נמכרות כיום במחיר של 2 מיליון שקל ומעלה. לפני כחצי שנה אישרו רשויות התכנון הפקדת תוכנית להקמת 6,700 יחידות דיור חדשות במתחם רצועת הנופש של רמת השרון בגבול עם תל אביב (דרומית לכביש 5), בנסיון להקל מעט על מצוקת ההיצע בעיר הקטנה.

משפחת משורר היא מבעלי קבוצת הנדל"ן והתשתיות אשטרום. מיוני אשתקד הפכה הקבוצה לציבורית, כשיצאה להנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב וגייסה כ-1.5 מילארד שקל, מהם 1.23 מיליארד שקל בגיוס חוב והיתרה בהנפקת מניות.

במחצית הראשונה של שנת 2015 הציגה החברה רווח נקי של 64 מיליון שקל, לעומת רווח של 38 מיליון שקל במחצית המקבילה.