חברת דגת הארץ, המתמחה בשיווק דגים טריים, מרחיבה את פעילותה ברשתות שופרסל ואושר עד ומתחילה בשיווק דגים קפואים. עד כה התרכזה החברה בשיווק של דגים טריים למספר רשתות שיווק.
המטרה של המהלך היא לחדור לשוק הקפוא, שמגלגל על-פי הערכות כמיליארד שקל בשנה. במסגרת זו תציב החברה תחרות למותגי דגים קפואים המיובאים מהמזרח הרחוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.