מניית הערב: מזנקת בכ-65% לאחר שחתמה על הסכם

חברת ה-IT תספק לרשת קמעונאות סינית שירותים הכוללים בין היתר שיווק סלולרי, פלטפורמת קניות סלולרית וכן מידע עסקי על התנהגות הלקוחות

חברת הטכנולוגיה eFuture IT, (סימול:EFUT) מזנקת הערב (ב') בוול סטריט, לאחר שהודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת Rainbow Department Store, רשת קמעונאות סינית, לפיו היא תשיק עבורה פלטפורמה ייחודית שנועדה לייעל ולסייע בתהליכי המכירה ברשת. הפלטפורמה, שמכונה myStore, תהווה גם מעין רשת מכירות חברתית עבור הצרכנים.

רשת חנויות ריינבו נוסדה ב-1984 והונפקה לראשונה בבורסת שאנזן בסין בשנת 2010. החברה נחשבת לאחת מ-100 רשתות הקמעונאות הגדולות ביותר בסין והיא אחראית על מותגים פופלרים בסין כגון Rainbow. נכון ל-2013, הרשת מחזיקה ב-55 חנויות כלבו בערים המרכזיות בסין.

במסגרת ההסכם שחתמה אי-פיוצ'ר עם ריינבו, הראשונה תספק לה שירותי IT הכוללים שיווק סלולרי, פלטפורמת קניות סלולרית וכן תספק לה מידע על התנהגות הצרכנים והלקוחות שלה.

אי-פיוצ'ר היא חברת IT סינית, המספקת שירותי תוכנה ומידע עסקי בסין, בעיקר לקמעונאיות הגדולות. החברה הקטנה נסחרת מתחת ל-5 דולרים למניה ולפי שווי של כ-18 מיליון דולר. מחזור המניות הממוצע ב-3 החודשים האחרונים עמד על כ-8,000 מניות בלבד, אך כעת המניה מזנקת בכ-65% ובמחזור עצום יחסית של כ-3.8 מיליון מניות.