ועידת 2013 MAD: איך עושים כסף מיצירה מוזיקלית?

הוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס", שתתקיים ביום רביעי הקרוב, תעלה את מושב הדיון "טריפל דאבל" שידון במעמדו של המוזיקאי ככוכב-על

בשנים האחרונות הפך ענף המוזיקה לעסק של ממש, ולא מעט אנשים מנסים לפתח את העניין, כשברצונם להפוך כל אמן לכוכב על וכל יצירה ללהיט החדש שסוחף אחריו את ההמונים.

ועידת 2013 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תעלה את מושב הדיון "טריפל דאבל". הוועידה תתקיים ביום רביעי הקרוב, 17 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

במסגרת המושב ידונו במעמדו של המוזיקאי ככוכב-על, ויעלו לדיון סוגיות רבות, כגון: כיצד מייצרים כסף מהיצירה; איך הם מפתחים DNA של מותג של אמן כדי ליצור חשיפה, מודעות תקשורתית ובסיס מעריצים; איך ולמה מחתימים מופע; איך נרשמים לפסטיבל; מה נכנס לתהליך קבלת ההחלטות מהצד העסקי כשמחליטים על פיתוח טאלנט חדש; ועוד.

בין המשתתפים בפאנל: אורן אסקרוב, מנהל מחלקת התוכן ב-YCD; זיו קסלמן, מנהל אגף תוכן ודיגיטל בחטיבת השיווק של פרטנר; הרווי לידס, יועץ בכיר Live Nation NYC ומנכ"ל סוכנות האומנים Headquarters Media; מלקום היינס, Talent Buyer, Glastonbury Festival UK; מייקל דובל, מנכ"ל, Because Music Publishing, France ;ואלן בלייר-בייטון, גורו רשתות חברתיות מסקוטלנד.

המנחה יהיה פאראג בנדהרי, מנכ"ל UG Strategies USA.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן